OTS: Sedem olympionikov z celého sveta oslávilo kampaň spoločnosti Gil

TASR, 28. júla 2012 1:02

Sedem olympionikov z celého sveta oslávilo kampaň spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" slávnostným oholením Olympijskí športovci zo siedmych štátov sa v rodinnom dome P&G Family Home zúčastnilo špeciálneho slávnostného oholenia

Londýn 8. augusta (TASR-OTS) - (BUSINESS WIRE) Olympijskí športovci ako Ryan Lochte, Alain Bernard, Liam Tancock a iní dnes oslávia kampaň spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" (Začni – pozn. prekl.) a to slávnostným oholením, ktoré sa uskutoční v hale spoločnosti Gillette v rodinnom dome P&G Family Home. Toto slávnostné oholenie nepredstavuje len oslavu celosvetovej kampane spoločnosti, ale aj oslavu týchto olympionikov a ich ohromných výsledkov dosiahnutých počas Olympijských hier v Londýne roku 2012.

"Títo športovci sú príkladom toho, že presvedčenie spoločnosti Gillette, že v športe i v živote je vďaka skvelému začiatku možné dosiahnuť úspechy v našom snažení," povedal Patrice Louvet, prezident divízie spoločnosti P&G pre produkty na holenie. "Gillette ponúka viac ako 800 miliónom mužov na celom svete skvelý štart do dňa a cieľom našej kampane 'Get Started' je prostredníctvom týchto športovcov informovať a priniesť do života budúcej generácie mužov ďalšie skvelé začiatky."

Medzi športovcov, ktorí sa zúčastnili tejto celosvetovej akcie spoločnosti Gillette, patria: Felipe Franca Silva Brazília Plávanie Alain Bernard Francúzsko Plávanie Paul Biedermann Nemecko Plávanie Liam Tancock Veľká Británia Plávanie Nikita Lobintsev Rusko Plávanie Andriy Govorov Ukrajina Plávanie Ryan Lochte USA Plávanie

V rámci celosvetovej kampane spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" Ryan Lochte odovzdal šek v hodnote 25 000 USA pre fond amerického olympijského tímu P&G na podporu športu pre mládež. Cieľom tohto fondu je sprístupniť rozvoj športov pre mládež v širšom rozsahu. Na tohtoročných olympijských hrách patrí Lochte k 25 veľvyslancom značky Gillette, ktorí inšpirujú a podporujú budúce generácie mužov a olympionikov v dosahovaní výnimočných výsledkov vďaka skvelým začiatkom ako v športe, tak aj v živote. Táto kampaň spoločnosti Gillette bola prvým programom spusteným v rámci globálneho partnerstva spoločnosti P&G s Medzinárodným olympijským výborom (IOC) a podpory olympijského hnutia. Toto partnerstvo sa zachová až do nasledujúcich piatich olympiád do roku 2020.

Hala spoločnosti Gillette v rámci domu P&G Family Home je jedinečne navrhnutým "chráneným územím", ktoré mužom poskytuje pohodlie, aké si bežne užívajú v prostredí domova. Vďaka bezkonkurenčnej spoločenskej hale, biliardovým stolom, videohrám a premietacej sále tento priestor s názvom Male Grooming Space (odpočinkový priestor pre mužov – pozn. prekl.) umožňuje športovcom a ich rodinám odreagovať sa po náročnom dni a pripraviť sa na skvelý začiatok ďalšieho dňa.

O spoločnosti Procter & Gamble

P&G poskytuje svoje značky približne 4,6 miliardám ľudí na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a vedúcich značiek vrátane Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® a Vicks®. Pod spoločnosť P&G spadajú prevádzky približne v 75 krajinách sveta. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na stránke http://www.pg.com.

Kompletný zoznam aktivít a informácií týkajúcich sa kampani spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started", vrátane fotografií a video nahrávok je k dispozícii na stránke www.pgthankyoumommediacenter.com.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

ra mf

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring