Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 28. júla 2012 1:02
Sedem olympionikov z celého sveta oslávilo kampaň spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" slávnostným oholením Olympijskí športovci zo siedmych štátov sa v rodinnom dome P&G Family Home zúčastnilo špeciálneho slávnostného oholenia
Londýn 8. augusta (TASR-OTS) - (BUSINESS WIRE) Olympijskí športovci ako Ryan Lochte, Alain Bernard, Liam Tancock a iní dnes oslávia kampaň spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" (Začni – pozn. prekl.) a to slávnostným oholením, ktoré sa uskutoční v hale spoločnosti Gillette v rodinnom dome P&G Family Home. Toto slávnostné oholenie nepredstavuje len oslavu celosvetovej kampane spoločnosti, ale aj oslavu týchto olympionikov a ich ohromných výsledkov dosiahnutých počas Olympijských hier v Londýne roku 2012.
"Títo športovci sú príkladom toho, že presvedčenie spoločnosti Gillette, že v športe i v živote je vďaka skvelému začiatku možné dosiahnuť úspechy v našom snažení," povedal Patrice Louvet, prezident divízie spoločnosti P&G pre produkty na holenie. "Gillette ponúka viac ako 800 miliónom mužov na celom svete skvelý štart do dňa a cieľom našej kampane 'Get Started' je prostredníctvom týchto športovcov informovať a priniesť do života budúcej generácie mužov ďalšie skvelé začiatky."
Medzi športovcov, ktorí sa zúčastnili tejto celosvetovej akcie spoločnosti Gillette, patria: Felipe Franca Silva Brazília Plávanie Alain Bernard Francúzsko Plávanie Paul Biedermann Nemecko Plávanie Liam Tancock Veľká Británia Plávanie Nikita Lobintsev Rusko Plávanie Andriy Govorov Ukrajina Plávanie Ryan Lochte USA Plávanie
V rámci celosvetovej kampane spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started" Ryan Lochte odovzdal šek v hodnote 25 000 USA pre fond amerického olympijského tímu P&G na podporu športu pre mládež. Cieľom tohto fondu je sprístupniť rozvoj športov pre mládež v širšom rozsahu. Na tohtoročných olympijských hrách patrí Lochte k 25 veľvyslancom značky Gillette, ktorí inšpirujú a podporujú budúce generácie mužov a olympionikov v dosahovaní výnimočných výsledkov vďaka skvelým začiatkom ako v športe, tak aj v živote. Táto kampaň spoločnosti Gillette bola prvým programom spusteným v rámci globálneho partnerstva spoločnosti P&G s Medzinárodným olympijským výborom (IOC) a podpory olympijského hnutia. Toto partnerstvo sa zachová až do nasledujúcich piatich olympiád do roku 2020.
Hala spoločnosti Gillette v rámci domu P&G Family Home je jedinečne navrhnutým "chráneným územím", ktoré mužom poskytuje pohodlie, aké si bežne užívajú v prostredí domova. Vďaka bezkonkurenčnej spoločenskej hale, biliardovým stolom, videohrám a premietacej sále tento priestor s názvom Male Grooming Space (odpočinkový priestor pre mužov – pozn. prekl.) umožňuje športovcom a ich rodinám odreagovať sa po náročnom dni a pripraviť sa na skvelý začiatok ďalšieho dňa.
O spoločnosti Procter & Gamble
P&G poskytuje svoje značky približne 4,6 miliardám ľudí na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a vedúcich značiek vrátane Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® a Vicks®. Pod spoločnosť P&G spadajú prevádzky približne v 75 krajinách sveta. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na stránke http://www.pg.com.
Kompletný zoznam aktivít a informácií týkajúcich sa kampani spoločnosti Gillette pod názvom "Get Started", vrátane fotografií a video nahrávok je k dispozícii na stránke www.pgthankyoumommediacenter.com.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
ra mf