OTS: Službu Tesco Potraviny domov využívajú zákazníci na veľké rodinné nákupy

TASR, 6. decembra 2012 11:13

Bratislava 6. decembra (TASR-OTS) - Vyše 20-tisíc litrov mlieka, 60-tisíc litrov nealko nápojov či 20-tisíc kilogramov zeleniny a ovocia si zákazníci kúpili prostredníctvom novej služby Tesco Potraviny domov od jej spustenia. Od 3. októbra tohto roku si môžu aj zákazníci Tesca v Bratislave a okolí pohodlne vytvoriť nákupný zoznam cez webstránku www.itesco.sk/potravinydomov. Nákup im potom vo zvolenom čase privezú špeciálne vyškolení vodiči až k dverám bytu. Cez službu Tesco Potraviny domov si tovar objednáva už vyše 10 000 zákazníkov. Na základe záujmu zákazníkov Tesco zaviedlo niekoľko sadzieb za službu, a to už od 2,49 € do 3,99 € podľa vybraného času dodania.

"O službu Tesco Potraviny domov je čoraz väčší záujem, len za mesiac sme rozviezli vyše 300-tisíc výrobkov. Zákazníkom pomáha služba Potraviny domov riešiť najmä veľké rodinné nákupy. Kupujú veľké balenia mlieka, minerálok, múky a cukru, ale aj vína či prášky na pranie. Najväčší nápor objednávok očakávame niekoľko týždňov pred Vianocami, keď sa ľudia budú tradične zásobovať a pripravovať na vianočné hodovanie a pečenie. Veríme, že služba Tesco Potraviny domov zákazníkom pomôže lepšie zvládnuť každoročný predvianočný stres," povedala Katarína Tokárová, manažérka projektu Tesco Potraviny domov na Slovensku. Zákazník si môže vybrať čas, kedy mu tovar privezieme, a to 7 dní v týždni od 8.00 do 22.00 h. Dovoz tovaru si môže objednať už na nasledujúci deň alebo až do 3 týždňov. Spoločnosť Tesco plánuje v decembri doplniť k 19-tisíc položkám služby Potraviny domov aj vybrané hračky či vianočné darčeky, ktoré zákazníkom uľahčia predvianočné nákupy.

Ako služba funguje?

Zákazník si po jednoduchej registrácii na webstránke www.itesco.sk/potravinydomov spraví nákupný zoznam a vyberie si z ponúkaných voľných termínov dodania. Špeciálne vyškolený vodič mu nákup prinesie až k dverám bytu. K samotnej kúpe dochádza až pri prebratí nákupu zákazníkom, ktorý zaplatí za tovar ceny, ktoré sú aktuálne platné v hypermarkete v deň dodania. Nová služba je momentálne k dispozícii v Bratislave a okolí. Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu kartou cez internet alebo kartou pri dverách po prevzatí tovaru. Každý z pracovníkov rozvážajúcich tovar má k dispozícii prenosný platobný terminál.

Platba hotovosťou nie je možná. V prípade platby kartou cez internet dôjde k strhnutiu sumy po prevzatí nákupu zákazníkom a potvrdení nákupu pracovníkom rozvozu po jeho návrate do obchodu. Zákazník tak vždy platí iba za tovar, ktorý skutočne odobral. Pri vyskladnení tovaru sa zákazníkovi na určitý čas na karte zablokuje suma rovnajúca sa výške predpokladaného nákupu. Suma z karty však bude reálne strhnutá až po doručení a po tom, ako tovar preberie. Majitelia vernostnej karty Clubcard o svoje body neprídu, stačí, ak pri registrácii uvedú aj číslo svojej karty Clubcard.

Kontakt: Katarína Šutarová, ksutarova@agency-like.com

Foto:

UPOZORNENIE:

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt gl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring