Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 9. mája 2024 10:03
OTS: Spoločnosť Hard Rock International oslavuje globálne uvedenie vernostného programu Unity by Hard Rock™ a novú kampaň plnú hviezd pod mottom „Come Together"
Lionel Messi, Noah Kahan, John Legend a Shakira sú hviezdami kampane, ktorá propaguje hotely a kaviarne Hard Rock po celom svete, ktoré môžu navštíviť členovia vernostného programu.
Hollywood 9. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hard Rock International uvádza globálne otvorenie jedinečného vernostného programu Unity by Hard Rock™, ktorý odmeňuje členov za to, že robia veci, ktoré majú radi, v celom portfóliu Hard Rock vo viac ako 200 lokalitách vrátane hotelov, kaviarní a Rock Shops po celom svete. Ikonická značka pohostinnosti, zábavy a životného štýlu oslavuje spájanie svojej ponuky pre hostí podľa motta „Come Together" v rámci vernostného programu a na pomoc jej prišlo niekoľko priateľov: globálna futbalová a kultúrna ikona Lionel Messi; multiplatinový spevák/skladateľ Noah Kahan nominovaný na GRAMMY®; kritikmi uznávaný multiplatinový umelec a producent John Legend, nositeľ ceny EGOT; a globálna superstar Shakira, nositeľka GRAMMY®. Všetci účinkujú v multikanálovej marketingovej kampani spoločnosti Hard Rock, ktorá začína dnes a sprevádza ju klasická pieseň Beatles „Come Together", ktorú pre projekt exkluzívne nahral Kahan.
S cieľom zdôrazniť prepojenie spoločnosti s úžasnou zábavou a cestovaním, Hard Rock prináša členom Unity ešte viac spôsobov, ako získať jedinečné zážitky z cestovania a zábavy prostredníctvom Come Together Experiences, medzinárodnej série žrebovaní, ktorá ponúkne skvelé príležitosti po celý rok. Ďalšie podrobnosti a informácie o účasti nájdete na stránke unity.hardrock.com/come-together. Prvé dve z viacerých žrebovaní sú už pre záujemcov otvorené, konkrétne:
• Členovia Unity by Hard Rock môžu súťažiť o júlový výlet pre dvoch do New Yorku, aby sa zúčastnili jedného z vôbec prvých headlinerských vystúpení Noaha Kahana v Madison Square Garden vrátane trojdňového pobytu v Hard Rock Hotel New York. Balíček zahŕňa nádherné ubytovanie v apartmáne, príspevok na kulinárske zážitky v hoteli, ako aj darčekovú kartu Rock Shop v hodnote 200 USD. Uzávierka pre záujemcov je 31. mája 2024.
• Členovia môžu sa tiež môžu zapojiť do súťaže o jedinečnú all inclusive dovolenku v oceňovanom Hard Rock Hotel Maldives, ktorá ponúka úchvatné izby a vily na vode, vodné športy a potápačské výlety, Rock Spa® a 14 reštaurácií s rôznymi možnosťami. Jeden šťastný výherca a jeho hosť získajú leteckú dopravu a presun na 7-dňový pobyt na 6 nocí pre nezabudnuteľnú tropickú dovolenku. Uzávierka pre záujemcov je 31. augusta 2024.
Viac informácií nájdete v kompletnej tlačovej správe Unity by Hard Rock tu: https://www.prnewswire.com/news-releases/hard-rock-internationals-vast-offerings-come-together-for-global-launch-of-unity-by-hard-rock-loyalty-program-and-new-star-studded-campaign-302137501.html alebo na stránke unity.hardrock.com.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=myGO7xRYpzk
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.