Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. mája 2024 9:13
OTS: Spoločnosť Hisense už tretí rok po sebe uznaná v rebríčku Fortune vplyvných čínskych subjektov z environmentálneho a sociálneho hľadiska a z hľadiska riadenia podnikov
Čching-Tao 16. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, globálna spoločnosť zaoberajúca sa spotrebnou elektronikou a spotrebičmi, bola menovaná v rebríčku Fortune vplyvných čínskych subjektov z environmentálneho a sociálneho hľadiska a z hľadiska riadenia podnikov už tretí rok po sebe za svoje vynikajúce úsilie v oblasti zlepšovania životného prostredia, starostlivosti o zamestnancov a angažovanosti komunity.
Časopis „Fortune" zdôraznil, že spoločnosť Hisense založila v Číne 13 národných zelených tovární a jej projekty na výrobu fotovoltickej energie postupne uvoľňujú „nízkouhlíkovú dividendu" s ročnou kapacitou výroby elektrickej energie približne 70 miliónov kWh, z čoho 12,85 MW bolo novo vybudovaných v roku 2023. Dnes sa fotovoltická výroba elektrickej energie podieľa na viac ako 11 % celkovej spotreby elektrickej energie spoločnosti Hisense.
Hisense sa zasadzuje za vytvorenie komplexného systému ekologickej a nízkouhlíkovej výroby, ktorý zahŕňa celý proces využívania energie vrátane dizajnu výskumu a vývoja, dodávateľského reťazca, výroby, predaja a popredajných služieb, ako aj recyklácie a komplexného využívania produktov. Ak vezmeme ako príklad televízne produkty, celková miera recyklácie surovín pre laserové televízory Hisense dosiahla 92 % a 100-palcový laserový televízor môže ušetriť viac ako polovicu energie LCD televízorov rovnakej veľkosti. Okrem toho vďaka modernejšiemu a ekologickejšiemu dizajnu znížili televízory Hisense ULED hmotnosť svojich plášťov o 8 %, čo viedlo k úspore 1 133,07 tony plastov a 100 ton ocele v roku 2023 v porovnaní s rokom 2022 a zároveň k zlepšeniu využívania zdrojov.
K dnešnému dňu má spoločnosť Hisense 26 výskumných a vývojových centier, 34 priemyselných parkov a 64 zámorských spoločností a kancelárií po celom svete. Hisense aktívne zriaďuje globálne centrum riadenia dodávateľského reťazca a využíva zahraničné spoločnosti a marketingové platformy na uskutočňovanie synergických výhod zámorského usporiadania a dodávateľského reťazca, znížených logistických nákladov a spotreby energie. Spoločnosť Hisense tiež zamestnáva miestnych zamestnancov, prispieva daňovými príjmami, podporuje miestny hospodársky a sociálny rozvoj a prostredníctvom globálnej koordinácie dosahuje nezištné a obojstranne výhodné výsledky.
Hisense, ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™, si tiež kladie za cieľ poskytnúť futbalovým fanúšikom pohlcujúci zážitok zo sledovania hier prostredníctvom ekologických televízorov a spoločnosť bude pokračovať v zavádzaní uhlíkovo neutrálnych postupov do svojej globalizačnej stratégie.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Jej činnosť zahŕňa multimediálne produkty (so zameraním na inteligentné televízory), domáce spotrebiče a inteligentné informačné technológie. Hisense si zachováva 2. miesto v celosvetovom rebríčku zásielok televízorov v roku 2023. Hisense sa rýchlo rozrástla a teraz pôsobí vo viac ako 160 krajinách.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2414696/Hisense.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.