OTS: Spoločnosť Hisense už tretí rok po sebe uznaná ...

TASR, 17. mája 2024 9:13

OTS: Spoločnosť Hisense už tretí rok po sebe uznaná v rebríčku Fortune vplyvných čínskych subjektov z environmentálneho a sociálneho hľadiska a z hľadiska riadenia podnikov

Čching-Tao 16. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, globálna spoločnosť zaoberajúca sa spotrebnou elektronikou a spotrebičmi, bola menovaná v rebríčku Fortune vplyvných čínskych subjektov z environmentálneho a sociálneho hľadiska a z hľadiska riadenia podnikov už tretí rok po sebe za svoje vynikajúce úsilie v oblasti zlepšovania životného prostredia, starostlivosti o zamestnancov a angažovanosti komunity.

Časopis „Fortune" zdôraznil, že spoločnosť Hisense založila v Číne 13 národných zelených tovární a jej projekty na výrobu fotovoltickej energie postupne uvoľňujú „nízkouhlíkovú dividendu" s ročnou kapacitou výroby elektrickej energie približne 70 miliónov kWh, z čoho 12,85 MW bolo novo vybudovaných v roku 2023. Dnes sa fotovoltická výroba elektrickej energie podieľa na viac ako 11 % celkovej spotreby elektrickej energie spoločnosti Hisense.

Hisense sa zasadzuje za vytvorenie komplexného systému ekologickej a nízkouhlíkovej výroby, ktorý zahŕňa celý proces využívania energie vrátane dizajnu výskumu a vývoja, dodávateľského reťazca, výroby, predaja a popredajných služieb, ako aj recyklácie a komplexného využívania produktov. Ak vezmeme ako príklad televízne produkty, celková miera recyklácie surovín pre laserové televízory Hisense dosiahla 92 % a 100-palcový laserový televízor môže ušetriť viac ako polovicu energie LCD televízorov rovnakej veľkosti. Okrem toho vďaka modernejšiemu a ekologickejšiemu dizajnu znížili televízory Hisense ULED hmotnosť svojich plášťov o 8 %, čo viedlo k úspore 1 133,07 tony plastov a 100 ton ocele v roku 2023 v porovnaní s rokom 2022 a zároveň k zlepšeniu využívania zdrojov.

K dnešnému dňu má spoločnosť Hisense 26 výskumných a vývojových centier, 34 priemyselných parkov a 64 zámorských spoločností a kancelárií po celom svete. Hisense aktívne zriaďuje globálne centrum riadenia dodávateľského reťazca a využíva zahraničné spoločnosti a marketingové platformy na uskutočňovanie synergických výhod zámorského usporiadania a dodávateľského reťazca, znížených logistických nákladov a spotreby energie. Spoločnosť Hisense tiež zamestnáva miestnych zamestnancov, prispieva daňovými príjmami, podporuje miestny hospodársky a sociálny rozvoj a prostredníctvom globálnej koordinácie dosahuje nezištné a obojstranne výhodné výsledky.

Hisense, ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™, si tiež kladie za cieľ poskytnúť futbalovým fanúšikom pohlcujúci zážitok zo sledovania hier prostredníctvom ekologických televízorov a spoločnosť bude pokračovať v zavádzaní uhlíkovo neutrálnych postupov do svojej globalizačnej stratégie.

O spoločnosti Hisense

Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Jej činnosť zahŕňa multimediálne produkty (so zameraním na inteligentné televízory), domáce spotrebiče a inteligentné informačné technológie. Hisense si zachováva 2. miesto v celosvetovom rebríčku zásielok televízorov v roku 2023. Hisense sa rýchlo rozrástla a teraz pôsobí vo viac ako 160 krajinách.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2414696/Hisense.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring