OTS: Spoločnosť Rimini Street oznamuje koniec softvérovej podpory za plnú cenu

TASR, 20. marca 2013 12:09

OTS: Úspech podpory od tretej strany umožňuje zákazníkom spoločností SAP a Oracle vyjednávať o zľavách s predajcami softvéru alebo ušetriť ešte viac využívaním podpory od tretej strany

Las Vegas - (BUSINESS WIRE) 20. marca (TASR-OTS) — Spoločnosť Rimini Street, Inc., vedúci poskytovateľ služieb tretej strany v oblasti údržby a podpory podnikového softvéru vrátane softvéru SAP AG (NYSE:SAP) a softvéru spoločnosti Oracle (NASDAQ: ORCL) Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database a Hyperion, dnes oznámila, že na trhu ročných služieb v oblasti údržby konečne dosiahla bod zlomu. Nedávno zverejnený analytický výskum v danej oblasti ukazuje, že dôvtipní zákazníci už neplatia spoločnosti Oracle alebo SAP plnú cenu za ročné služby v oblasti údržby. Namiesto toho niektorí lídri na trhu a rýchli stúpenci vyjednávajú o zľavách pri zabezpečovaní služieb v oblasti údržby od spoločností Oracle a SAP, alebo začínajú využívať ocenenú softvérovú podporu od tretej strany, aby ešte viac ušetrili, aby mohli využívať inovatívne prvky a flexibilné služby.

Široká akceptácia podpory od tretej strany ničí trh so službami v oblasti údržby poskytovaných spoločnosťami Oracle a SAP.

Podpora od tretej strany sa teší širokej akceptácii a môže dokázať dlhodobú spokojnosť klientov a úspech. Na základe skutočnosti, že spoločnosť Rimini Street dosiahla 11 po sebe idúcich štvrťrokov s rekordným rastom, s viac než pol miliardou dolárov v nevybavených objednávkach týkajúcich sa predaja a s takmer 600 klientmi z vládneho a obchodného prostredia na celom svete – vrátane 69 spoločností patriacich medzi 500 spoločností podľa hodnotenia časopisu Fortune a 15 spoločností patriacich medzi 100 najväčších spoločností na svete – Spoločnosť verí, že podpora od tretej strany dosiahla na trhu zlomový bod.

Konsolidácia na trhu s podnikovým softvérom predtým dovolila spoločnostiam Oracle a SAP ovplyvňovať politiky služieb v oblasti údržby a oceňovania, v súlade s najnovšou správou zverejnenou nezávislou analytickou firmou v danej oblasti, Constellation Research, „Dopad pozitívneho oceňovania služieb v oblasti údržby od tretej strany na zákazníkov spoločností Oracle a SAP."1 Výsledkom bolo, že väčšina zákazníkov sa v prieskume vyjadrila, že v súčasnosti využívajú konkurenčné ponuky na podporu od tretej strany, aby úspešne získali nástroj pri vyjednávaní o ročných službách v oblasti podpory so spoločnosťami Oracle a SAP, ako uvádzajú výsledky prieskumu vykonanom spoločnosťou Constellation Research.2

"Každý najvyšší finančný riaditeľ, najvyšší riaditeľ pre investície a riaditeľ obstarávania musia pri vyjednávaniach o zmluve alebo pri plánovaní stratégie v oblasti aplikácií v súvislosti so skúmaním možností podpory na služby v oblasti údržby uplatniť postup hĺbkovej revízie. Minimálne by mali organizácie hľadať konkurenčnú ponuku od poskytovateľa služieb v oblasti podpory od tretej strany," povedal hlavný analytik spoločnosti Constellation Research a generálny riaditeľ R "Ray" Wang. "Neschopnosť preskúmať túto strategickú možnosť môže mať za následok vyššie náklady za nižšiu hodnotu u existujúcich predajcov."

V reakcii na urýchlenie záujmu o možnosti podpory od tretej strany spoločnosť Rimini Street viac než kedykoľvek predtým uľahčila zákazníkom spoločností Oracle a SAP získanie konkurenčnej ponuky. Odoslaním jednoduchého online formulára na adresu www.riministreet.com/proposal alebo uskutočnením telefonátu Spoločnosti môžu zákazníci Oracle a SAP získať konkurenčnú ponuku do dvoch pracovných dní alebo ešte skôr. Dokonca, aj keď zákazník hodnotí oceňovanú podporu poskytovanú spoločnosťou Rimini Street a určí, že preňho nie je v súčasnosti dobrá, zákazník môže ešte stále využiť návrh spoločnosti Rimini Street ako prostriedok na získanie najlepšej ceny a podmienok na poskytovanie služby od spoločností Oracle a SAP. Tak, či onak, zákazník vždy vyhráva.

Wang dodal: "Na základe výsledkov prieskumu a skúseností spoločnosti Constellation Research pri poskytovaní pomoci klientom pri vyjednávaniach o podpore predajcu veríme, že údržba poskytovaná treťou stranou zohráva kľúčovú úlohu pri zabezpečovaní oceňovacieho nástroja a možností v celkovej stratégii týkajúcej sa aplikácií a vyjednávaní o zmluve."

Spoločnosti Oracle a SAP znižujú poplatky za služby v oblasti údržby

Štúdia spoločnosti Constellation Research tiež zistila, že zákazníci spoločností Oracle a SAP dostávajú zľavy na poplatkoch za služby v oblasti údržby3 v súlade s odpoveďami zaznamenanými v prieskume od takmer 200 držiteľov licencií. Štúdia zistila, že zákazníci využívajúci konkurenčný návrh ako nástroj pri vyjednávaniach o zmluve týkajúcej sa ich ročných služieb v oblasti údržby so spoločnosťami Oracle alebo SAP takto získajú v priemere 13,7 % zľavu.4

Okrem toho podobne sa vyjadrila aj spoločnosť Cowen and Company, uznávaná investičná banka a výskumná poradenská firma, ktorá pri realizovaní výskumu v SAP našla dôkazy o poskytovaní nižších cien: "V poslednej dobe hovoríme s niektorými zákazníkmi spoločnosti SAP, ktorí získali zhruba 50 % zľavy na obnovené zmluvy o službách v oblasti údržby."5

Konkurenčné ponuky pomáhajú zákazníkom dohodnúť si najlepšie podmienky

Konkurenčná ponuka na ročnú podporu poskytuje zákazníkom nástroj na vyjednanie lepších podmienok údržby od spoločností Oracle a SAP. Správa spoločnosti Constellation Research zistila, že viac než 60 % dopytovaných zákazníkov verí, že konkurenčná ponuka na podporu od tretej strany zlepšuje vyjednávaciu pozíciu so spoločnosťami Oracle a SAP.6 Navyše 72 % spoločností, ktoré získali a využívali ponuku na podporu od tretej strany, potvrdilo získanie výhody pri vyjednávaniach o zmluve so spoločnosťami Oracle alebo SAP.7

Spoločnosť Rimini Street pomáha zákazníkom vyhrať všetkými prostriedkami

Predajná podpora a poplatky za služby v oblasti údržby sa naďalej zvyšujú napriek skutočnosti, že náklady na zavádzanie softvéru klesajú, keďže zavádzanie sa je stále sofistikovanejšie.8,9 Tým, že spoločnosť Rimini Street poskytuje jednoduchý spôsob na získanie konkurenčnej ponuky, zabezpečuje, že zákazníci majú množstvo možností na výber programu podpory, aby splnili rôzne potreby. Držitelia licencií na softvér spoločností Oracle a SAP môžu využívať ponuku na podporu od spoločnosti Rimini Street pri vyjednávaní najlepšej cenovej ponuky, prvkov podpory a záväzkov týkajúcich sa úrovne služieb od spoločností Oracle a SAP. Spoločnosť verí, že keď zákazníci porovnávajú svoju ročnú podporu a podporu od spoločností Oracle a SAP, mnohí si vyberú ocenený program od spoločnosti Rimini Street, ktorý zabezpečí 50 % úsporu na ročných poplatkoch, flexibilnejšie služby a inovatívne prvky podpory. "Spoločnosť Rimini Street verí, že existencia konkurencie je dobrá v každom odvetví a chceme, aby mali zákazníci spoločností Oracle a SAP širokú škálu možností pri výbere služieb. V súčasnosti môže zákazník požiadať spoločnosť Rimini Street o ponuku na podporu na našej internetovej stránke alebo telefonicky a potom využívať ponuku pri vyjednávaní o najlepšej cene, prvkoch podpory a záväzkoch týkajúcich sa úrovne služieb od spoločností Oracle a SAP," povedal Seth Ravin, generálny riaditeľ spoločnosti Rimini Street. "Zákazník tak môže porovnať ponuku spoločností Oracle a SAP s ocenenou službou podpory od spoločnosti Rimini Street a vybrať preňho ten správny program. Tak, či onak, zákazník vždy vyhráva."

*Poznámka pre vydavateľa: Správa spoločnosti Constellation Research je k dispozícii na stiahnutie online na internetovej stránke spoločnosti Rimini Street alebo na nasledujúcej adrese: www.riministreet.com/leverage.

O spoločnosti Rimini Street, Inc.

Spoločnosť Rimini Street je vedúcim poskytovateľom služieb podpory tretej strany v oblasti podnikového softvéru. Spoločnosť opätovne definuje služby v oblasti podnikovej podpory na základe inovatívneho oceneného programu, ktorý umožňuje držiteľom licencií od spoločností Oracle a SAP ušetriť za desať rokov až 90 % z celkových nákladov na podporu vrátane 50 % zľavy na poplatkoch za ročné služby podpory. Klienti môžu naďalej, minimálne počas obdobia 10 rokov, využívať svoj aktuálny softvér bez nutnosti akejkoľvek modernizácie alebo prechodov. Stovky svetových spoločností, spoločností patriacich medzi 500 spoločností podľa hodnotenia časopisu Fortune, stredne veľkých podnikov a organizácií verejného sektora virtuálne zo všetkých odvetví priemyslu si vybralo spoločnosť Rimini Street ako svojho dôveryhodného, nezávislého poskytovateľa podpory. Viac informácií môžete získať na adrese www.riministreet.com alebo na telefónnom čísle v rámci USA 888-870-9692 alebo z cudziny +1 925-484-9211.

Spoločnosť Rimini Street a logo spoločnosti Rimini Street sú ochrannými známkami Rimini Street, Inc. Všetky ostatné názvy spoločnosti a názvy produktov môžu byť ochrannými známkami ich príslušných majiteľov. Copyright © 2013. Všetky práva vyhradené.

1 Ray Wang, "Dopad pozitívneho oceňovania služieb v oblasti údržby od tretej strany na zákazníkov spoločností Oracle a SAP" Constellation Research, 18. marec 2013, s. 9. 2 Ibid., s. 5. 3 Ibid. 4 Ibid. 5 Chris Kanaracus, "Analytik, spor spoločnosti SAP týkajúci sa uvedených zliav na podporu odhaľuje nečestné praktiky," IDG News Services, 2. november 2012. 6 Constellation Research, s. 5. 7 Ibid. 8 Ibid., s. 4. 9 Dennis Howlett, "Zvýšenie cien za štandardnú podporu od SAP: prečo teraz?" Irregular Enterprise, 5. február 2013.

Kontakty: Rimini Street, Inc. Alma Park, +1 323-229-7282 apark@riministreet.com

Zdroj: Rimini Street, Inc.

Túto tlačovú správu si môžete pozrieť online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20130319005708/en

Upozornenie: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring