Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. septembra 2020 14:15
Spoločnosť Tommy Hilfiger predstavuje ambiciózny program Make it Possible, aby rýchlejšie splnila svoje ciele v oblasti trvalej udržateľnosti
Spoločnosť Tommy Hilfiger sa riadi víziou "Waste Nothing and Welcome All (Navrhovať módne výrobky tak, aby sa ničím neplytvalo a súčasne zostať značkou dostupnou pre všetkých") a vo svojom novom programe trvalej udržateľnosti s názvom Make it Possible (Dokážeme to) si stanovila 24 výrazných cieľov na podporu trvalého, cirkulárneho a inkluzívneho rastu, ktoré chce splniť do roku 2030 o Značka Tommy Hilfiger k trvalej udržateľnosti pristupuje z environmentálnej aj z spoločenskej perspektívy, a program Make It Possible sa zameriava na cirkulárny aj inkluzívny rast. o Poslaním programu Make it Possible je navrhovať módu takým spôsobom, aby sa ničím neplytvalo a súčasne sme zostali značkou dostupnú pre všetkých ("Wastes Nothing and Welcomes All"). o Súčasťou tohto programu je 24 cieľov, ktoré stoja na 4 pilieroch, ktoré chce firma splniť do roku 2030. o www.sustainability.tommy.com o #TommyHilfiger
AMSTERDAM 2. septembra --(TASR/OTS/BUSINESS WIRE)-- Firma Tommy Hilfiger, ktorú vlastní skupina PVH Corp. [Index NYSE: PVH] predstavila program Make it Possible, ktorý predstavuje smelý prístup k environmentálnej aj sociálnej trvalej udržateľnosti a pomôže firme urýchliť splnenie svojho cieľa navrhovať módu takým spôsobom, aby sa ničím neplytvalo a súčasne značka zostala dostupná pre všetkých ("Wastes Nothing and Welcomes All "). Vo svojom programe Make it Possible sa značka Tommy Hilfiger do roku 2030 zaväzuje splniť 24 ambicióznych cieľov, ktoré sa točia okolo cirkulárneho a inkluzívneho rastu a stoja na 4 pilieroch.
• Cirkularita: stať sa plne cirkulárnou spoločnosťou a vyrábať produkty trvalo udržateľným spôsobom. • Vyrobené pre život: podnikať spôsobom, ktorý nepoškodzuje planétu a šetrne využíva dostupné zdroje, ako sú pozemky alebo čistá voda a chrániť životné prostredie pred chemickým znečistením a zmenami klímy. • Byť značkou pre všetkých: značka TOMMY musí byť značkou pre všetkých - vždy inkluzívna a všetkým dostupná. • Príležitosť pre všetkých: ponúkať všetkým rovnaké príležitosti - v spoločnosti Tommy Hilfiger nesmú byť žiadne prekážky, ktoré by bránili dosiahnutiu úspechu.
Program spoločnosti Tommy Hilfiger vychádza zo stratégie Forward Fashion (Posunúť módu vpred) materskej spoločnosti PVH Corp, ktorá stanovuje 15 priorít, ktorých cieľom je obmedziť na nulu negatívne dopady činnosti firmy a naopak na 100 % presadzovať pozitívne dôsledky jej činnosti a zlepšiť život viac ako jedného milióna ľudí v celom hodnotovom reťazci firmy.
"Svoj prvý obchod People's Place som otvoril v roku 1969 v mojom rodnom meste Elmira, aby sa ľudia zo všetkých prostredí a kultúr mohli stretávať a vymieňať si svoje skúsenosti," povedal Tommy Hilfiger. "V priebehu rokov si naša značka tohto inkluzívneho ducha zachovala a zaviazali sme sa uplatňovať zásady environmentálnej a spoločenskej trvalej udržateľnosti. Program Make it Possible nám umožní tieto záväzky naplniť rýchlejšie. Prioritou celej našej organizácie je napĺňať naše poslanie a aj keď sa nám to ešte úplne nepodarilo, celkom iste sa nám to podarí. "
"V čase, keď celý svet čelí zdravotnej, humanitárnej, environmentálnej i hospodárskej kríze, sme spoločne zodpovední za hľadanie inovatívnych riešení, ktoré nám do budúcnosti umožnia dosiahnuť inkluzívneho a cirkulárneho rastu," povedal Martijn Hagman, generálny riaditeľ firiem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. "V našej DNA je podpora a presadzovanie zmien, a to aj v tých najťažších časoch. Preto predstavujeme tento ambiciózny program trvalej udržateľnosti s názvom Make It Possible. Ten stanovuje 24 cieľov, ktoré chceme splniť do roku 2030. Značka Tommy Hilfiger má desať rokov skúseností so zavádzaním princípov trvalej udržateľnosti. Sme priekopníkmi v zmene procesov spracovania džínsoviny tak, aby sa minimalizovali vplyvy na životné prostredie, chránime vodu a vytvárame stále viac kolekcií v súlade s princípmi spoločnosti. Make it Possible je jedným zo spôsobov ako môžeme spolupracovať na vytvorení lepšieho, zmysluplnejšieho a trvalo udržateľnejšieho módneho priemyslu."
Make it Possible je najnovším míľnikom v stratégii zavádzania princípov trvalej udržateľnosti vo firme Tommy Hilfiger. Medzi najväčšie úspechy tejto stratégie, okrem iného, patrí projekt Tommy Hilfiger Adaptive, ktorý sa snaží uľahčiť obliekanie detí i dospelých s telesným postihnutím, alebo globálny program Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, zameraný na podporu začínajúcich podnikateľov, ktorí vyvíjajú riešenia na podporu skupín spoločnosti a trvalej udržateľnosti v móde. Najnovšie firma Tommy Hilfiger spustila program People's Place, ktorého cieľom je podporovať väčšie zastúpenie černošskej, domorodej či farebnej (BIPOC) populácie v móde a kreatívnom priemysle. K dnešnému dňu viac ako 80 % všetkých návrhárov značky Tommy Hilfiger absolvovalo školenie zamerané na princípy cirkularity a v roku 2019 sme 72 % všetkej bavlny nakúpili z trvalo udržateľnejších zdrojov. Navyše sme 2 milióny kusov džínsových produktov vyrobili s nižšou spotrebou vody a energie. Každá sezónna kolekcia značky TOMMY HILFIGER obsahuje čoraz viac trvalo udržateľnejších strihov. Napríklad v jarnej kolekcii pre rok 2021 je viac ako 50% trvalo udržateľných strihov, čo predstavuje dvojnásobné množstvo oproti jarnej kolekcii pre rok 2020.
Pretože si spoločnosť Tommy Hilfiger, ako člen skupiny PVH Corp., uvedomuje, že žiadna firma na svete nemôže budovať trvalo udržateľný svet sama, spojila svoje sily s ďalšími partnermi z odboru a v auguste 2019 podpísala dohodu označovanú ako Fashion Pact (Módny pakt). Navyše sa spoločnosť zapojila do nadácie Ellen MacArthur Foundation a do iniciatív Make Fashion Circular a Jeans Redesign. V posledných niekoľkých rokoch spoločnosť Tommy Hilfiger spolupracuje s organizáciou WWF (Svetový fond na ochranu prírody) v oblasti riešenia problémov súvisiacich so znečisťovaním vôd priemyselnou a dodávateľskú činností. V rámci tejto spolupráce napríklad firma zabezpečuje školenia svojich dodávateľov a členov priemyselného parku v údolí čínskeho jazera Tchaj-chu. Okrem toho je značka Tommy Hilfiger zakladajúcim partnerom nového programu ochrany vôd vo Vietname a v údolí rieky Mekong.
Spoločnosť Tommy Hilfiger bude o svojom pokroku na ceste za trvalou udržateľnosťou aj naďalej informovať. Ďalšie informácie o programe Make it Possible a zoznam všetkých úspechov, ktoré sa nám doteraz podarilo dosiahnuť, nájdete na webovej stránke http://sustainability.tommy.com.
O spoločnosti Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger je jedným z najvýznamnejších svetových návrhárov v oblasti životného štýlu. Jeho portfólio zahŕňa značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zameriava sa na navrhovanie a predaj vysoko kvalitného pánskeho a športového oblečenia, kolekcií dámskeho a športového oblečenia, detského oblečenia, džínsových kolekcií, spodného prádla (vrátane toaliet, posteľného a odpočinkového oblečenie), obuvi a doplnkov. Prostredníctvom vybraných držiteľov licencie ponúka Tommy Hilfiger doplnkové produkty životného štýlu, ako napríklad okuliare, hodinky, vône, atletické oblečenie (pre golf a plávanie), ponožky, drobný kožený tovar, domáci tovar a batožinu. Produktový rad TOMMY JEANS ponúka džínsové odevy a obuv pre mužov a ženy, módne doplnky a parfumy. Tovar značiek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii zákazníkom po celom svete prostredníctvom rozsiahlej maloobchodnej siete TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, špecializovaných predajní a obchodných centier, vybraných online predajcov a tiež na webových stránkach tommy.com.
O spoločnosti PVH Corp.
PVH je jednou z najobdivovanejších módnych a lifestylových spoločností na svete. Riadime značky, ktoré módu posúvajú vpred - navždy. Naše portfólio zahŕňa také kultové značky ako CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga a Geoffrey Beene, rovnako ako značku bielizne True&Co. Predávame rôzne výrobky pod týmito a inými vlastnými a licencovanými značkami, ktoré sú známe na národnej i medzinárodnej úrovni. Spoločnosť PVH má viac ako 40 tisíc partnerov a spolupracovníkov vo viac ako 40 krajinách sveta a naše ročné tržby dosahujú 9,9 miliardy dolárov. To je naša sila. To je sila PVH.
Sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/
Kontakty
Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Sr. Director, Communications and Earned Media
Baptiste.Blanc@tommy.com
+31 62904 2334
Zdroj: Tommy Hilfiger
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.