OTS: Spoločnosť Wella pri príležitosti svojho výročia ...

TASR, 30. novembra 2023 10:17

OTS: Spoločnosť Wella pri príležitosti svojho výročia vykazuje tri roky po sebe dynamický rast

-- Wella Professionals a O·P·I dosiahli celosvetové prvenstvo v oblasti salónových farieb a nechtov --

-- Spoločnosť vydáva správu o environmentálnom a sociálnom vplyve za rok 2022 --

New York & Geneva 30. Novembra (TASR/OTS) – (BUSINESS WIRE) – Spoločnosť Wella Company, inovatívny globálny líder v 100-miliardovom segmente kozmetického priemyslu zameranom na vlasy a nechty, dnes oslávila tretí rok svojej samostatnosti a preukázala rozsiahly rast vyvážený v rámci značiek, kategórií a geografických oblastí. Spoločnosť Wella dosiahla vo fiškálnom roku 2023 (FY23), ktorý sa skončil koncom júna, vysoký jednociferný rast v konštantnej mene, čím si upevnila pozíciu jednej z najrýchlejšie rastúcich spoločností v tomto odvetví. Portfólio ikonických profesionálnych a maloobchodných značiek Wella Company zahŕňa značky Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional, a Clairol.

Od svojho vzniku v roku 2020 spoločnosť Wella zaznamenala medziročný rast na rozvinutých aj rozvíjajúcich sa trhoch. Pokračovaním v úspechu svojej vedúcej profesionálnej značky farieb na vlasy Koleston Perfect (KP), ktorá v roku 2023 celosvetovo predávala 1,5 tuby za sekundu, si spoločnosť vybudovala profesionálny farebný kredit ako značka č. 1 medzi salónnymi farbami na svete a naďalej investuje do pozdvihnutia svojho jadra prostredníctvom expanzie do starostlivosti o vlasy, ako aj do celého portfólia nechtov a kozmetických technológií. Spoločnosť tiež zvýšila svoje tržby v oblasti elektronického obchodu viac ako dvojnásobným rastom trhu, a to vďaka rozšíreniu partnerstiev s najlepšími predajcami eComm, investíciám do budovania značky zameranej na digitálne technológie a dôslednému zlepšovaniu používateľského zážitku na vlastnej platforme eComm WellaStore s cieľom uspokojiť potreby profesionálov v salónoch.

„Pri pohľade na rok 2023 si začíname uvedomovať výhody úspešnej transformácie značky v celom našom portfóliu a prelomových inovácií. Vidíme tiež, ako naše podnikanie dozrieva a rozširuje sa naprieč kanálmi a trhmi. Všetky naše značky a geografické oblasti rastú skôr ako kategória, čo je ukazovateľom toho, že máme ešte obrovský potenciál, ktorý môžeme využiť,“ povedala Annie Young-Scrivner, výkonná riaditeľka spoločnosti Wella. Dodala: „Vo fiškálnom roku 23 sme zvýšili náš najvyšší zisk a ziskovosť a rozšírili náš podiel na trhu a očakávame, že fiškálny rok 2024 bude pokračovať v tejto trajektórii rastu.“

Prelomové inovácie a modernizované zážitky značky získali najvyššie podiely

Spoločnosť Wella Professionals sa stala svetovou jednotkou i v oblasti farieb pre salóny a O·P·I si tiež nárokuje pozíciu svetovej jednotky v oblasti profesionálnych nechtových salónov. Okrem toho je portfólio značiek spoločnosti Wella Company na 1. mieste v profesionálnej starostlivosti o vlasy v Brazílii, ktorá je jedným z najviac rastúcich trhov spoločnosti. Inovácie spoločnosti propagovali patentované technológie vo viacerých oblastiach, pričom naďalej zvyšovali úroveň vzhľadu a zážitku z portfólia svojich značiek.

• Spoločnosť Wella reagovala na najväčšie obavy spotrebiteľov z poškodenia vlasov a uviedla na trh revolučné inovácie výrobkov na vlasy, ktoré spájajú rýchlosť a výkonnosť. Rad Wella Professionals Ultimate Repair so svojím prípravkom Miracle Hair Rescue je patentovaná bezoplachová regeneračná kúra na vlasy, ktorá dokáže zvrátiť poškodenie vlasov zvnútra aj zvonku za 90 sekúnd. Ultimate Repair je vstupom spoločnosti Wella Professionals do segmentu prestížnej starostlivosti o vlasy a je jedným z najúspešnejších uvedení na trh v oblasti starostlivosti. Už po niekoľkých mesiacoch na trhu si Ultimate Repair rýchlo získava podiel v salónoch aj v prestížnych maloobchodných predajniach. Doplnkom k službám poskytovaným v salónoch je Shinefinity, profesionálny produkt na zasklievanie a nová kategória, ktorá sa objavila minulý rok, a ktorá naďalej podporuje ďalší rast. Značka má v súčasnosti viac ako 40 odtieňov na viac ako 30 trhoch po celom svete, čo je výsledkom jej širokej popularity.

• Spoločnosť Wella Professionals osviežila obaly celej línie starostlivosti o vlasy vrátane šampónov a kondicionérov, čím prispela k dvojcifernému rastu tržieb na celom svete.

• Spoločnosť ghd, popredná svetová značka kozmetických technológií a profesionálmi odporúčaná značka č. 1 v Spojenom kráľovstve, vytvorila uvedením modelu ghd Duet Style novú kategóriu v oblasti stylingu mokré-suché. Duet Style je vôbec prvý stylingový strojček 2 v 1, ktorý suší a styluje zároveň bez poškodenia teplom a so spotrebou energie nižšou o 45 %. Od svojho uvedenia na trh vo februári je ghd Duet Style tretím najpredávanejším výrobkom značky hneď za stylermi Platinum+ a Gold.

• V súvislosti s rastúcim trendom v starostlivosti o pokožku hlavy spoločnosť Wella predstavila dva najvýkonnejšie produkty v tejto oblasti. Nioxin Ultimate Power Serum je vysoko účinná bezoplachová starostlivosť o pokožku hlavy určená na posilnenie vlasov od korienkov a zvýšenie ich ukotvenia. Sérum Nioxin Ultimate Power bolo v máji uvedené na trh v jednom z internetových obchodov a v Severnej Amerike zaznamenalo dvojciferný rast. Sérum Ultimate Power priťahuje nových používateľov, pričom 93 % kupujúcich je prvými používateľmi značky Nioxin. Hodnotenia produktu sú rozhodujúce pre preferencie, pričom 91 % recenzentov na jednom webe uviedlo, že by ho odporučilo priateľom, a viac ako polovica recenzentov na inom webe udelila 5 hviezdičiek.

• Briogeo, oceňovaná, prírodná a komplexná línia starostlivosti o vlasy, vstúpila v januári do kategórie starostlivosti o pokožku hlavy uvedením produktu Destined for Density, holistického systému starostlivosti o pokožku hlavy a vlasy, ktorý zvyšuje hustotu vlasov, aby boli silnejšie, plnšie a zdravšie. Táto kolekcia, ktorá zahŕňa sérum Density, šampón, kondicionér a doplnky, bola doteraz najvýkonnejšou a najúspešnejšou kolekciou značky. Hlavná produktová jednotka, sérum Densit, sa počas uvedenia na trh stala prvou produktovou jednotkou značky u jedného z najlepších prestížnych predajcov kozmetiky v Severnej Amerike.

• Spoločnosť Clairol tiež obnovila legendárnu značku domácej farby na vlasy, ktorú predstavila v kampani It's So Me, ktorá je súčasťou viacročného úsilia predstaviť Clairol novej generácii domácich používateľov farieb. It's So Me vyzdvihuje celé portfólio značky Clairol vrátane tradičných značiek, ako je napríklad trvalá farba na vlasy Nice 'n Easy, a nových inovácií na rok 2023: Tónovacie prípravky Natural Instincts Bold, Blonde It Up Crystal Glow a Root Touch Up Spray 2 v 1. Tieto iniciatívy pomohli maloobchodnému obchodu s vlasmi v USA dosiahnuť rekordnú úroveň podielu 13,5 % za posledných 6 mesiacov do septembra 2023ii a viac ako 10 mesiacov nepretržitého rastu podielu.iii

• Spoločnosť O·P·I v tomto roku predstavila niekoľko výrazných inovácií, vďaka ktorým dosiahla rekordný trhový podiel +4 percentuálne body oproti minulému rokuiv v americkom prémiovom maloobchode a +2 percentuálne body oproti minulému roku v americkom obchode s potravinami, drogériou a hromadným predajom v kategórii farieb na nechty a prípravkov na nechtovú kozmetiku.v Globálne značka tiež získava podiel v maloobchodných aj profesionálnych kanáloch.vi O·P·I Repair Mode, patentovaný prípravok na vytváranie spojov, ktorý opravuje poškodenia nechtov zvnútra za 6 dní, je dôležitým vstupom do prémiového cenového segmentu a prekonal svoju prognózu predaja v prvom roku. Ďalším kľúčovým produktom, ktorý bol uvedený na trh v USA, bol produkt O·P·I xPRESS/ON Press-On Nails, ktorý úspešne vstúpil do najviac rastúceho segmentu nechtov – umelých nechtov. Kolekcia O·P·I x Barbie The Movie z jari tohto roku bola doteraz najväčším partnerstvom v roku 2023 v oblasti FDM v USA.vii A prvý prírodný lak na nechty značky O·P·I Nature Strong naďalej získava podiel v americkom obchode s potravinami, drogériou a hromadným predajom, kde dosahuje 35 % celkovej kategórie prírodných lakov,viii a od začiatku roka 23 v americkom prémiovom maloobchode je predaj viac ako 2-násobne vyšší ako u vedúcej značky prírodných lakov na nechty na hromadnom trhu.ix

Inauguračná správa spoločnosti Wella o vplyve na životné prostredie a spoločnosť: Dnešné problémy

Spoločnosť Wella dnes vydala správu o environmentálnom a sociálnom vplyve za rok 2022, ktorá je prvou meranou analýzou úsilia spoločnosti pozitívne ovplyvniť ľudí, planétu a svoje výrobky. Medzi hlavné body patrí:

• Ľudia: V roku 2023 spoločnosť Wella úspešne zaviedla We Own Our Way (WOW), rozsiahly program vlastníctva zamestnancov, ktorý zabezpečuje, že každý zamestnanec spoločnosti Wella má finančný podiel na budúcnosti spoločnosti. Teraz majú zamestnanci spoločnosti Wella Company na všetkých úrovniach možnosť profitovať z tvorby bohatstva, keď spoločnosť Wella Company uspeje.x Vďaka pokroku v oblasti DEIB spoločnosť zvýšila zastúpenie žien na 59 % v celosvetovej populácii zamestnancov a na 58 % v predstavenstve. Spoločnosť tiež dosiahla svoj záväzok dosiahnuť 100 % rodovú rovnosť v odmeňovaní na všetkých úrovniach o rok skôr, ako bol stanovený cieľ.

• Planéta: Spoločnosť Wella, ktorá sa zaviazala znížiť uhlíkovú stopu, ako aj spotrebu vody a odpadu, znížila v roku 2022 emisie uhlíka v rozsahu 1 – 2 o 10 % a dosiahla nulový odpad na skládkach v 2 zo svojich 3 tovární a vo všetkých 8 priamo riadených distribučných centrách. Spoločnosť tiež znížila odbery vody o 5,5 % a množstvo vyprodukovaného odpadu o 13,7 % na vyrobenú jednotku vo svojich troch továrňach.

• Produkty: Medzi dosiahnuté úspechy patrí, že 80 % objemových zložiek výrobku je biologicky rozložiteľných a 77 % všetkých obalov je recyklovateľných, opätovne použiteľných alebo naplniteľných. Spoločnosť tiež pokračuje v prechode celého portfólia na obaly z recyklovaných materiálov vrátane hliníkových túb, papierových škatúľ a uzáverov. „Veríme, že na to, že sme tak mladá spoločnosť, postupujeme na našej ceste k environmentálnemu a sociálnemu vplyvu správnym tempom a čestne a cieľavedome napĺňame naše stanovené ambície,“ uviedla Hilary Crnkovich, riaditeľka pre komunikáciu a udržateľnosť spoločnosti Wella.

O spoločnosti Wella

Sme Wella Company, inovatívny globálny líder v kozmetickom priemysle, ktorý spája svoju ikonickú viac ako 140-ročnú históriu a odborné znalosti v odvetví s novým statusom poprednej rýchlo rastúcej spoločnosti. Od roku 2020 spoločnosť Wella uskutočnila transformáciu nášho podnikania a značiek, aby sa stala jednou z najrýchlejšie rastúcich spoločností v kozmetickom sektore. Do nášho portfólia popredných profesionálnych a maloobchodných značiek v oblasti vlasov, nechtov a kozmetických technológií patria Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional, a Clairol. Wella Professionals je svetovou jednotkou v oblasti farieb pre salóny xi a OPI je celosvetovou značkou č. 1 medzi profesionálnymi nechtovými salónmi. S ambíciou stať sa najlepšou kozmetickou spoločnosťou v odvetví inšpirujeme spotrebiteľov a profesionálov v oblasti krásy prostredníctvom našich značiek, aby vyzerali, cítili sa a boli sami sebou. K procesu vytvárania produktov pristupujeme tak, že dôsledne kombinujeme vedu, technológiu a umenie, aby sme vyvinuli produkty s vysokým výkonom, ktoré sa často vyznačujú patentovanou technológiou, čo je znakom legendárnej odlišnosti značky Wella.

Riadime sa hodnotami našej spoločnosti a naším cieľom je zabezpečiť pozitívny vplyv na ľudí prostredníctvom našich výrobkov a na našu planétu a spoločnosť, a tým zabezpečiť udržateľný rast pre všetky zainteresované strany. S hrdosťou podporujeme salónny priemysel a umelcov a stylistov, ktorým slúžime v 127 krajinách, v ktorých pôsobíme. Každý deň ovplyvňujeme rôznorodú komunitu viac ako 91 miliónov milovníkov krásy a odborníkov z tohto odvetvia, sociálnych influencerov, ambasádorov, sledovateľov, zamestnancov, zákazníkov a dodávateľov na celom svete. Toto je naša rodina Wella. Naše presvedčenie byť lepší tým, že robíme lepšie, usmerňuje naše podnikanie a náš environmentálny a sociálny pokrok. Pokračovaním našej cesty k udržateľnému zlepšovaniu našich produktov, znižovaniu nášho vplyvu na životné prostredie a vytváraniu kultúry, v ktorej všetci zamestnanci vedú ako vlastníci investujúci do nášho spoločného úspechu, zabezpečujeme, aby spoločnosť Wella prosperovala aj pre ďalšie generácie. Ďalšie informácie o spoločnosti Wella nájdete na stránke www.wellacompany.com a na sociálnych sieťach LinkedIn a Instagram.

i Na základe predaja značky Wella Master v USD v štúdii Salon Hair Care Study 2022 pre kategóriu výrobkov na farbenie vlasov, ktorú vydala spoločnosť Kline

ii Zdroj: Nielsen, posledných 6 mesiacov do konca septembra 2023

iii Zdroj: Databáza spoločnosti Nielsen, ročná, víkend 28.10.2023

iv Zdroj: US NPD, január – september 2023

v Zdroj: Nielsen Discover, 52. víkend, 4.11.2023

vi Zdroj: Euromonitor a Kline, začiatok roka 2022

vii Zdroj: Nielsen Discover, január – 31. október, 2023

viii Zdroj: Nielsen Discover, 52. víkend, 4.11.2023

ix Zdroj: US NPD, január – september 2023

x Program We Own Our Way (WOW) je program finančných benefitov, ktoré sa vyplácajú po úspešnom prechode úplného vlastníctva od väčšinového vlastníka spoločnosti Wella, spoločnosti KKR, Inc. Všetci oprávnení zamestnanci sú zaradení do programu pri nástupe do zamestnania bez potreby osobného finančného príspevku.

xi Na základe predaja značky Wella Master v USD v štúdii Salon Hair Care Study 2022 pre kategóriu výrobkov na farbenie vlasov, ktorú vydala spoločnosť Kline

Fotografie/Galéria Multimédií dostupná na: https://www.businesswire.com/news/home/53863898/en

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Kontakty

Kontakty na médiá:

Hilary Crnkovich

646-217-1700

Hilary.crnkovich@wella.com

Alix Dunn

203-722-9591

Alix.dunn@wella.com

Zdroj: Spoločnosť Wella

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring