Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 24. mája 2021 10:50
- Cieľom kampane je počas tohto leta šíriť optimizmus po celej Európe tým, že budú predstavení skutoční ľudia, ktorí svoj optimizmus premieňajú na pozitívne činy
- Predstaví sa 11 pozitívnych aktivistov z celej Európy vrátane holandskej influencerky a modelky Rianne Meijer a francúzskeho tanečníka Salifa Gueyeho, ktorí sú známi optimistickou tvorbou obsahu
- Kampaň bude podporená 360° marketingovou iniciatívou, Festivalom optimizmu, sériou pop-up udalostí a vizuálnych vystúpení na kľúčových trhoch vrátane Francúzska, Talianska, Nemecka a Švédska, ktoré vyvrcholia Najdlhším dňom optimizmu 21. júna
Berlín 24. mája (TASR/OTS/PRNewswire) - Zalando, popredná európska online platforma pre módu a životný štýl, dnes spúšťa svoju novú kampaň „Aktivisti optimizmu", ktorá oslavuje ľudí, ktorí podnecujú pozitivitu. Po roku globálnych uzatvorení ekonomiky a obmedzení sa kampaň zameriava na oslavu a šírenie optimizmu prostredníctvom jednoduchého rozosmievania ľudí.
Kampaň „Aktivisti optimizmu", ktorá sa začala 23. mája na všetkých trhoch, kde pôsobí spoločnosť Zalando, dáva ľuďom priestor, aby oslobodili svoje pocity, prijali pozitivitu a šírili radosť. Skladá sa z 22 videí tvorcov pozitívnych udalostí, pričom všetky sú vytvorené ako 15-sekundové krátke sociálne videá, ktoré boli následne pretavené do živej televíznej reklamy. K videu kampane je pripojená séria statických obrázkov európskych tvorcov, ktorí svojím jedinečným spôsobom predstavujú pozitivitu. Jednotlivé snímky, ktoré jednotlivo nasnímal španielsky fotograf Jorde Perez Ortiz, sú prekryté odvážnym výrokom: „Aktivisti optimizmu". Kampaň uvedie cez sociálne médiá 11 pozitívnych aktivistov vrátane holandskej influencerky a modelky Rianne Meijer a francúzskeho tanečníka Salifa Gueyeho, ktorí sú známi svojou optimistickou tvorbou obsahu. Spustenie kampane bude podporené 360° marketingovou iniciatívou - „Festivalom optimizmu", ktorý bude tvorený sériou podujatí a pop-up momentov po celej Európe určených na inšpirovanie ľudí k úsmevu, tancu a spevu, a ktorý vyvrcholí virtuálnou oslavou spolupatričnosti 21. júna, teda v najdlhší deň v roku.
"Po roku lockdownov sme v rámci našej letnej kampane na rok 2021 chceli osláviť sezónu nádeje a optimizmu tým, že sa ľudia budú usmievať, a poskytnúť im priestor na slobodné vyjadrenie optimizmu," komentuje Ralph Rijks, viceprezident spoločnosti Zalando pre globálny marketing. "Aktivistu optimizmu definujeme prostredníctvom ľudí, ktorí prinášajú radosť ostatným i sebe samým - či už ide o pieseň, tanec alebo inovatívny návod na líčenie na sieti Tik Tok, práve tieto malé optimistické činy nás spájajú a šíria radosť. Kampaň prináša do života náš komplexný príbeh o premene optimizmu na pozitívnu akciu (pre seba i ostatných) prostredníctvom radosti zo života."
Obsadenie 11 „Aktivistov optimizmu" sa uskutočnilo výlučne prostredníctvom sociálnych médií pričom sme boli zameraní na obsah a aktivity tvorcov, ktoré zobrazovali posolstvo kampane, pričom dosah a veľkosť platformy sociálnych médií tvorcu boli druhoradé. Vo filme účinkujú pozitívni a talentovaní tvorcovia vrátane tanečníka Salifa Gueyeho, ktorý je známy svojím optimistickým tanečným štýlom v parížskych uliciach; holandskej influencerky a modelky, Rianne Meijer, ktorá je známa svojimi autentickými fotkami na sociálnych sieťach, ktoré ukazujú sebadôveru vo vlastnom tele; a modelky a autorky Naomi Shimanda, ktorá pozdvihuje pozitivitu prostredníctvom módy.
Pozitívny celovečerný film TVC nakrúca londýnska režisérka Lucy Luscombe, ktorá bola nedávno zahrnutá medzi 100 najlepších globálnych kreatívcov podľa časopisu Dazed a filmovou pieseňou je Show Me Love od Robin S. Kampaň bude uvedená do života v mnohých formátoch: od fotografovania statických záberov od Jorgeho Pereza Ortiza, cez DOOH, ktoré vlastnia sociálne kanály rôznorodým obsadením tejto kampane, reklamami „pozitívneho počúvania" na Spotify a divokým postovaním a farebnými nástennými maľbami na kľúčových trhoch. 360° kampaň bola vytvorená v spolupráci s kreatívnou agentúrou Kolle Rebbe. #ActivistsofOptimism @Zalando
Poznámky pre redaktorov:
* Všetky obrázky boli nasnímané v súlade s vládnymi pokynmi týkajúcimi sa COVID-19, špecifickými pre každú krajinu v čase fotenia. Na všetkých miestach natáčania po celom svete boli aplikované všetky bezpečnostné opatrenia, aby sa zabezpečilo, že každá uvedená osoba dodržiava bezpečnostné opatrenia COVID.
O SPOLOČNOSTI ZALANDO:
Zalando (https://corporate.zalando.com) je popredná európska online platforma pre módu a životný štýl. Spoločnosť bola založená v Berlíne v roku 2008 a prinášame módu od hlavy po päty asi 42 miliónom aktívnych zákazníkov na 17 trhoch, kde ponúkame oblečenie, obuv, doplnky a kozmetické produkty. Sortiment medzinárodných značiek siaha od svetoznámych mien po lokálne značky. Naša platforma je komplexným módnym miestom pre inšpiráciu, inovácie a interakciu. Ako najmodernejšia technologická spoločnosť v Európe sa usilovne snažíme nájsť digitálne riešenia pre všetky aspekty módnej cesty: pre našich zákazníkov, partnerov a všetkých cenných hráčov v príbehu o spoločnosti Zalando. Našou víziou je byť východiskom pre módu a udržateľnou platformou s čistým pozitívnym dopadom na ľudí a planétu.
MEDIÁLNE OTÁZKY:
Smarts: zalando@smarts.agency.com
O AGENTÚRE KOLLE REBBE:
Kolle Rebbe je už viac ako 25 rokov jednou z najkreatívnejších komunikačných agentúr v Nemecku, kde stratégovia, kreatívci a špecialisti zo všetkých disciplín vyvíjajú integrované komunikačné riešenia cez hranice médií a krajín. 280 ľudí z 20 krajín tiež vymýšľa originálne výrobky a podporuje začínajúce podniky uprostred ikonického hamburského Speicherstadtu. Kolle Rebbe je súčasťou Accenture Interactive, najväčšej digitálnej agentúry na svete od roku 2018.
O LUCY LUSCOMBE
Lucy, ktorá sa narodila v Londýne, študovala na Central St Martins a potom sa rýchlo stala jednou z ľudí, ktorých tvorbu treba sledovať. Lucy získala množstvo významných ocenení vrátane ocenenia Underwire's Outstanding Talent; cenu BFI Future Film Award, nomináciu na cenu UK Music Video Award za jej prácu s Johnom Grantom, Darkstar a Tiny Carriages a okrem toho bola zahrnutá medzi 100 najlepších globálnych kreatívcov podľa časopisov Dazed and Confused.
O JORGEOVI PEREZOVI ORTIZOVI
Jorge Perez Ortiz zo Španielska je módny fotograf. Jeho tvorba čerpá inšpiráciu zo všetkého, čo ho obklopuje. Otázky ako pohlavie, móda ako identita človeka alebo kontrast tradície a módy odráža jeho fotografie, ktoré skúmajú nový jazyk predvádzania módy. Jeho použitie jasného slnečného svetla a tmavomodrej oblohy sa dokonale zhoduje s letnou kampaňou Zalando 2021. Jorgeho nedávna tvorba zahŕňa diela pre Lacoste, Nike, Loewe, Bershka a Mango.
Video - https://www.youtube.com/watch?v=zk2m5Nhcwos
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1515165/Zalando_1.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1515166/Zalando_2.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1515167/Zalando_3.jpg
028 9039 5500
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.