Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. novembra 2013 10:45
Bratislava 17. novembra (TASR) - Kvalita za výhodnú cenu je v súčasnosti najdôležitejším faktorom pri rozhodovaní spotrebiteľov o nákupe. "Počas minulých období bola najdôležitejším faktorom nákupného rozhodovania najmä nízka cena alebo výrazné zľavy. Kríza však naučila ľudí viac rozmýšľať o produkte, o jeho kvalite a vydaní peňazí. Preto sa čoraz viac darí novým konceptom a značkám, ktoré ponúkajú vysokú kvalitu za veľmi dostupné ceny," uviedol David Werner, marketingový riaditeľ spoločnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR, ktorá v oboch krajinách stavia, vlastní a manažuje nákupné centrá Avion Shopping Park.
Príkladom je švédska značka H&M a jej luxusné módne kolekcie svetových haute-couture módnych návrhárov za výhodné ceny či výrobca kvalitnej dekoratívnej kozmetiky WJCON z Talianska. Značka v lete tohto roka vstúpila na slovenský trh otvorením predajne v nákupnom centre Avion Shopping Park Bratislava. WJCON bude mať do konca tohto roka 80 obchodov – v Taliansku, na Malte a na Slovensku.
O novom koncepte Social luxury hovorí Alena Kundrová, majiteľka predajne WJCON v Avion Shopping Parku:
Značka WJCON patrí k najobľúbenejším značkám v Taliansku a pomerne rýchlo si získala široké spektrum zákazníčok. Čím sa značka odlišuje od konkurencie? Alena Kundrová, WJCON: Značka ponúka veľmi optimálny pomer kvalita – cena, široký výber profesionálnych kozmetických produktov. WJCON MAKE IT sú produkty vysokej kvality vyrobené v Taliansku v dostupných cenách už od pár eur. Kríza zmenila nákup dekoratívnej kozmetiky – zákazníčky dávajú stále dôraz na cenu výrobkov, ale vyžadujú vysokú kvalitu. Verím, že značku WJCON si rýchlo obľúbia aj Slovenky – majú veľké estetické cítenie a milujú vysokú kvalitu.
Čo znamená váš koncept Social Luxury? Alena Kundrová, WJCON: Social luxury znamená výrobky vysokej kvality cenovo dostupné všetkým vrstvám. Chceli sme osloviť čo najviac zákazníčok a dokázať, že vysoká kvalita nemusí automaticky znamenať aj vysokú cenu.
Akým spôsobom sa značke darí udržať nízku cenu pri vysokej kvalite výrobkov? Alena Kundrová, WJCON: Udržať vysokú kvalitu za prístupnú cenu sme dokázali tým, že naše produkty z výrobne idú priamo do predajní WJCON MAKE IT – čo znamená, že nie sú prítomní sprostredkovatelia – obchodní zástupcovia.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk zll