Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 1. apríla 2014 10:16
Bratislava 1. apríla (TASR-OTS) – Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) ponúka svojim zákazníkom v segmente Domácnosti, ktorí využijú produkt Dve Energie, mimoriadne výhodné Asistenčné služby SPP.
Produkt Dve Energie od SPP, okrem pohodlnej komunikácie s jedným dodávateľom, ponúka zákazníkom reálnu finančnú výhodu z toho, že majú obe energie pod jednou strechou. Jarná ponuka od SPP prináša produkt Dve Energie s elektrinou až na 12 mesiacov o 8 % výhodnejšie oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov pri uzavretí zmluvy na dodávku plynu a elektriny na obdobie 2 rokov. Výhodnejšiu cenu našim zákazníkom garantujeme aj počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Produkt Dve Energie je teraz ešte atraktívnejší vďaka novinke – Asistenčné služby SPP. Tieto služby ponúkajú napr. zásah plynára, elektrikára, kúrenára, inštalatéra, alebo sklenára v prípade havárie v domácnosti; zásah zámočníka v prípade zabuchnutých, alebo inak zablokovaných dverí; opravu domácich elektrických a plynových spotrebičov po záručnej dobe - chladnička, mraznička, pračka, a pod., zabezpečenie dodávateľa pre opravy a údržbu formou informačnej služby.
Ide o mimoriadne výhodné poistenie s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti, a to až do 150 eur na poistnú udalosť. Prvý rok ponúka SPP asistenčné služby bez poplatku a v druhom roku za symbolický poplatok 0,30 eura na mesiac.
SPP touto rozšírenou ponukou pokračuje v úspešnom oslovovaní zákazníkov predovšetkým v segmente Domácnosti. Od vstupu na trh s elektrinou sa spoločnosti podarilo uzavrieť spolu takmer 60.000 zmlúv. Podľa našich odhadov sa viac než tretina všetkých zákazníkov z radov domácností, ktorí v roku 2013 menili dodávateľa, rozhodla pre SPP.
"Dve Energie s Asistenčnými službami SPP v kombinácii s vysokou úrovňou nášho zákazníckeho servisu, férovým prístupom, celoslovenskou dostupnosťou a ďalšími kvalitnými službami, našim zákazníkom garantujú, že SPP má aktuálne jednu z najlepších ponúk na trhu. Dôvera našich zákazníkov potvrdzuje spoľahlivú a stabilnú značku SPP a zároveň nás zaväzuje neustále reagovať na aktuálne trendy na trhu s energiami a pozorne vnímať potreby našich zákazníkov. Mnohí z nich uprednostňujú on-line komunikáciu z pohodlia domova. V tomto roku zákazníkov budeme oslovovať adresnejšie aj v prostredí internetu," zdôrazňuje Jiřina Repaská, riaditeľka sekcie marketingu a retailu, SPP.
Výhody produktu Dve Energie pre domácnosti:
8 % zľava na elektrinu na 12 mesiacov oproti aktuálnym cenám tradičných dodávateľov.
Reálna finančná úspora: jeden mesiac elektriny zadarmo z ceny dodávky elektriny za rok.
Po zvyšnú dobu zmluvného vzťahu garancia nižších cien ako budú mať tradiční dodávatelia.
Zákazník si môže transparentne vypočítať výšku úspory pomocou kalkulačky na www.spp.sk.
Asistenčné služby SPP s nonstop havarijnou linkou pre rôzne poistné udalosti v domácnosti.
Celoslovenská pôsobnosť a zákaznícky servis – najväčšia sieť Zákazníckych centier na Slovensku (19), Zákaznícka linka SPP (pre domácnosti) a špeciálna Biznis linka (pre podnikateľov).
Komfort – zmenu dodávateľa elektriny zabezpečí za zákazníka SPP.
Spoľahlivosť a dôveryhodnosť dodávateľa.
Bližšie informácie a kalkulačka na orientačný výpočet úspor sú k dispozícii na www.spp.sk
Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) (www.spp.sk) je energetická spoločnosť a spoľahlivý dodávateľ energií a služieb. SPP priamo nadväzuje na viac ako 150-ročnú tradíciu plynárenstva na Slovensku. Víziou spoločnosti je byť jednou z vedúcich energetických skupín v strednej a východnej Európe so silnou dôverou zákazníkov a obchodných partnerov. SPP poskytuje spoľahlivé a konkurencieschopné dodávky energií a s nimi spojené služby na Slovensku aj na medzinárodných trhoch. Spoločnosť ponúka riešenia pri úspore energií a podporuje iniciatívy zamerané na trvalo udržateľný rozvoj.
Kontakt: Patricia Kubicová špecialista externej komunikácie Mlynské nivy 44/b, 825 11 Bratislava tel.: +421 (2) 6262 4153 e-mail: patricia.kubicova@spp.sk, www.spp.sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk pop