Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 14. februára 2025 11:57
OTS: Štúdia KPMG: Zákazníci opäť zvolili lekárne Dr. Max medzi TOP 10 najobľúbenejších značiek na Slovensku
Bratislava 14. februára (TASR/OTS) - Zákazníci opäť potvrdili výbornú úroveň služieb a spokojnosť s lekárňami Dr. Max. V najnovšej štúdii spoločnosti KPMG "Najobľúbenejšie značky 2024" sa Dr. Max umiestnil na skvelom 4. mieste, čím si polepšil o dve priečky oproti minulému roku. Toto umiestnenie je pre Dr. Max už štvrtým úspechom v rade a potvrdzuje jeho dlhodobú snahu o neustále zlepšovanie starostlivosti o pacientov a zákazníkov.
Zákaznícka skúsenosť na Slovensku sa v roku 2024 zlepšila o 2,2 %, tvrdí prieskum spoločnosti KPMG na Slovensku. V aktuálnom 8. ročníku prieskumu zákazníckej skúsenosti si až 76 % značiek zlepšilo svoje hodnotenie. Podľa štúdie tento výsledok znamená, že aj slovenské podnikateľské prostredie a firmy nasledujú celosvetový trend rastúcej spokojnosti.
Prieskum zákazníckej skúsenosti poradenská spoločnosť KPMG realizovala na Slovensku už ôsmykrát. Zúčastnilo sa ho viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska, ktorí poskytli vyše 25 700 odpovedí. V prieskume KPMG skúma 142 značiek z 10 sektorov. „Rebríček najobľúbenejších značiek nám opäť ukázal, že zákazníci preferujú osobnú a empatickú komunikáciu. Tešíme sa, že si mnohé značky v hodnotení za minulý rok výrazne polepšili a že výzvy, ktorým čelili, využili vo svoj prospech. Uvedomujeme si však, že úroveň zákazníckej skúsenosti sa nedosahuje zo dňa na deň, a preto s veľkým nadšením sledujeme, ako sa v nej značky každoročne posúvajú vpred,“ uvádza Lygia Fullbrook, Partnerka zodpovedná za Poradenské služby, KPMG na Slovensku.
Lekárne Dr. Max si polepšili
Lekárne Dr. Max opäť zabodovali u zákazníkov. V najnovšom rebríčku TOP 50 "KPMG Najobľúbenejšie značky 2024" obsadili skvelé 4. miesto, čím si polepšili o dve priečky oproti minulému roku. (za rok 2023 patrilo lekárňam Dr. Max 6. miesto).
„Úspech Dr. Max stojí na ľuďoch. Na našich zamestnancoch, ktorí s vášňou a odhodlaním denne pracujú pre našich zákazníkov. Chcem vyzdvihnúť prácu našich lekárnikov, ktorí sú často prvým kontaktom pre ľudí v núdzi, a ich odbornosť a ľudský prístup sú neoceniteľné. Rovnako si vážim prácu všetkých zamestnancov v administratíve a logistike, ktorí zabezpečujú, aby všetko fungovalo hladko a efektívne. Všetci títo ľudia tvoria jeden silný tím, ktorému patrí moje úprimné ďakujem za ich nasadenie a lojalitu,“ vysvetľuje úspech Marián Jánoš, generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko.
Angažovaní a motivovaní zamestnanci sú základom pri budovaní dôvery a spokojnosti zákazníkov. Toto smerovanie potvrdzuje aj najnovší prieskum, podľa ktorého sú spokojní zamestnanci kľúčovým motorom pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Štúdia KPMG tvrdí, že úspešné firmy si čoraz viac uvedomujú, že cesta k lojálnym zákazníkom vedie cez spokojných a motivovaných zamestnancov. „V Dr. Max si uvedomujeme, že za naším úspechom – či už v podnikaní alebo v rôznych prieskumoch – stoja predovšetkým naši zamestnanci. Ich nasadenie a lojalitu si nesmierne vážime. Bez nich by sme len ťažko dosahovali dnešné výsledky a mali zároveň vysoké ambície pri ďalšom raste. Preto sa mimoriadne sústredíme na to, aby sme pre nich vytvorili vhodné pracovné prostredie, ktoré bude vychádzať z ich potrieb a bude formované na základe ich spätnej väzby,“ dodáva Marián Jánoš, generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.