OTS: Televízne noviny nedali konkurencii šancu, v januári 2025 boli trhovým ...

TASR, 5. februára 2025 9:35

OTS: Televízne noviny nedali konkurencii šancu, v januári 2025 boli trhovým lídrom každý jeden deň

Hlavná spravodajská relácia TV Markíza obhájila jasné ratingové, ale tiež podielové prvenstvo aj v prípade zrátania januárovej výkonnosti relácie Noviny TV Joj na staniciach TV Joj a Joj 24.

Bratislava 5. februára (TASR/OTS) - Aj v uplynulom januári 2025 potvrdili Televízne noviny svoj status najdôležitejšieho zdroja nezávislých, objektívnych a overených informácií na Slovensku. V hlavnej a jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 sa na obrazovkách televízie Markíza stali suverénne najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu, a to s výrazným odstupom od konkurencie. Trhovým lídrom boli Televízne noviny každý jeden deň uplynulého mesiaca.

V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahli Televízne noviny v januári vynikajúci priemerný rating 8,1 % a trhový podiel 27,1 %. Konkurencii tak nedali najmenšiu šancu, keď Noviny TV Joj zaznamenali v rovnakej cieľovej skupine priemerný podiel na trhu iba 19,6 %. Televízne noviny obhájili jasné ratingové, ale tiež podielové prvenstvo aj v prípade zrátania januárovej výkonnosti relácie Noviny TV Joj na staniciach TV Joj a Joj 24 (share 21,4 %).

Televízne noviny si hľadiska dosiahnutého priemerného trhového podielu v uplynulom mesiaci medziročne polepšili o 0,7 percentuálneho bodu, kým konkurenčné Noviny TV Joj, naopak, poklesli o 0,4 percentuálneho bodu. Zvýšil sa tak aj náskok Televíznych novín od hlavného večerného spravodajstva TV Joj.

Každý januárový deň si Televízne noviny zapínalo v priemere až 788-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta sledovalo na obrazovkách TV Markíza priemerne 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Zatiaľ najsledovanejšie tohtoročné vydanie Televíznych novín odvysielala TV Markíza hneď v prvý januárový deň, v stredu 1. 1. 2025, kedy si pripísali na konto excelentný rating 10,8 % a trhový podiel 27,5 % v cieľovej skupine 14-56. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si toto vydanie pozrelo nateraz rekordných 566-tisíc divákov.

Najväčším januárovým zásahom sa môže pochváliť relácia z pondelka 6. 1. 2025, ktorú si zaplo dokonca až 886-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Z hľadiska podielu na trhu si najlepšie počínalo vydanie zo štvrtka 16. 1. 2025, ktoré zaznamenalo vysoko nadpriemernú hodnotu 31,1 %.

TV Markíza aktuálne podporuje Televízne noviny imidžovou kampaňou s názvom „Správy pre celé Slovensko“, v rámci ktorej prezentuje svoju rozsiahlu sieť regionálnych reportérov. Predstavuje v nej práve týchto ľudí – profesionálov, ktorí stoja za prípravou spravodajstva a často sú prvými svedkami udalostí, ktoré následne prinášajú na televízne obrazovky.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + TS0-3 + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring