Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 19. februára 2025 9:54
OTS: Televízor Hisense potvrdzuje v roku 2024 celosvetovo druhé miesto a dominantnú pozíciu na trhu 100-palcových televízorov
Qingdao 19. februára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, posilňuje na globálnom trhu svoju konkurenčnú silu. Globálne dodávky televízorov Hisense v roku 2024 dosiahli 29,14 milióna kusov, čo predstavuje 14 % podiel na globálnom trhu, podľa údajov medzinárodného inštitútu pre prieskum trhu Omdia. Spoločnosť Hisense si od roku 2022 do roku 2024 zabezpečila 2. miesto celosvetovo a je jediným výrobcom televízorov, ktorý dosiahol nepretržitý rast počas siedmich rokov po sebe.
Hisense si upevňuje pozíciu globálneho lídra na trhu veľkoplošných televízorov. S 19,8 % podielom na trhu v dodávkach televízorov s veľkosťou nad 75 palcov sa Hisense radí celosvetovo na prvé miesto. V segmente ultra veľkých televízorov má Hisense na trhu dominantný podiel 30,3 % pre modely nad 98 palcov a pôsobivých 58,8 % pre modely nad 100 palcov, čím sa rovnako dostáva globálne na prvé miesto. Podľa GFK a Circana sú televízory Hisense najpredávanejšie v krajinách ako Japonsko, Austrália, Južná Afrika a Slovinsko.
Hisense vďačí za neutíchajúci úspech na vysoko konkurenčnom trhu svojim záväzkom k technológii zameranej na používateľa a špičkovej kvalite, ktorá zlepšuje zákazníkom každodenný život. 116-palcový televízor TriChroma LED TV je vrcholom technológie Hisense, vďaka pokročilej technológii displeja s lokálnym stmievaním RGB. Poháňa ho technológia Hi-View AI Engine X a využíva funkcie s podporou umelej inteligencie, ako sú AI Peak Brightness a AI RGB Local Dimming, ktoré zaisťujú úpravy v reálnom čase pre živý a realistický obraz. Pre Hisense je umelá inteligencia hnacou silou inovácií, zlepšuje zážitok zo sledovania a využitie energie.
Neochvejný záväzok spoločnosti Hisense k inováciám a spokojnosti zákazníkov upevnil jej pozíciu lídra na globálnom trhu s televízormi. Vďaka špičkovým technológiám a strategickým partnerstvám Hisense naďalej zlepšuje zážitok zo sledovania a určuje štandardy odvetvia. Pokiaľ ide o budúcnosť, Hisense je v dobrej pozícii udržať si svoj rast a zostať najlepšou voľbou pre spotrebiteľov na celom svete.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense umiestnila celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov v rokoch 2022 až 2024, a na 1. mieste v segmente televízorov nad 100 palcov v rokoch 2023 až 2024. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2622106/1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.