OTS: Televízor Hisense sa umiestnil v 1. štvrťroku 2024 ...

TASR, 14. júna 2024 11:15

OTS: Televízor Hisense sa umiestnil v 1. štvrťroku 2024 celosvetovo na 2. mieste

Čching-Tao 14. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná globálna značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, má svoju konkurenčnú silu v odvetví globálnych domácich spotrebičov posilnenú najnovšími údajmi od popredného medzinárodného inštitútu pre výskum trhu, Omdia, ktoré ukazujú, že globálne dodávky televízorov Hisense za 1. štvrťrok 2024 dosiahli celkovo 6,32 milióna, čím sa spoločnosť Hisense umiestnila v období od roku 2022 do 1. štvrťroku 2024 na druhom mieste na globálnom trhu.

Celosvetový podiel spoločnosti Hisense v 1. štvrťroku 2024 na objeme dodávok televízorov bol 13,6 % s celosvetovým podielom na výnosoch z dodávok vo výške 12,1 %. Spoločnosť Hisense je v súčasnosti celosvetovo na 2. mieste v dodávkach televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024. Ako technologický a trhový líder v oblasti laserových televízorov sa spoločnosť Hisense tešila aj celosvetovému podielu objemu laserových televízorov v 1. štvrťroku 2024 na úrovni 53,4 %.

Pokračujúci úspech spoločnosti Hisense na vysoko konkurenčnom trhu je spôsobený jej záväzkom neustále inovovať vysokokvalitné produkty a služby pri vývoji priekopníckej technológie domácich spotrebičov v snahe zlepšiť každodenný život. Hisense Mini-LED ULED U7N je oficiálnym televízorom turnaja UEFA EURO 2024™, ktorý posúva sledovanie futbalu na novú úroveň s televízorom navrhnutým špeciálne pre športových fanúšikov a hráčov. S vysokou obnovovacou frekvenciou 240 Hz a vybavený funkciou Ultra Motion pri 120 Hz a športovým režimom podporovaným umelou inteligenciou vás televízor U7N zavedie do samého srdca hry.

Ako oficiálny partner UEFA EURO 2024™ spustila nedávno spoločnosť Hisense svoju kampaň „ZA SLÁVOU" (BEYOND GLORY) s globálnymi ambasádormi, Ikerom Casillasom a Manuelom Neuerom. Kampaň predstavuje tretie po sebe idúce majstrovstvá Európy vo futbale UEFA, na ktorých sa spoločnosť Hisense podieľa ako partner podujatia, čo poskytuje významnú príležitosť naďalej spájať značku Hisense so spotrebiteľmi na celom svete.

O spoločnosti Hisense

Hisense je poprednou svetovou značkou domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky a oficiálnym partnerom UEFA EURO 2024™. Podľa spoločnosti Omdia sa spoločnosť Hisense umiestnila v roku 2023 aj v 1. štvrťroku 2024 na 2. mieste v celosvetovom meradle v oblasti dodávok televízorov a na 1. mieste v segmente 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2437649/Hisense_TV_ranked_global_No_2.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2437650/Hisense_Mini_LED_ULED_TV_U7N_official_TV_UEFA_EURO_2024.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring