OTS: Tesco vráti zákazníkom za nákupy 3,3 milióna eur

TASR, 14. júna 2013 13:45

Bratislava 14. júna (TASR-OTS) – Tesco verným zákazníkom za ich nákupy vráti počas júna 3,3 milióna eur, čo je o 4,4 percenta viac ako v rovnakom období pred rokom. Majitelia vernostnej karty Clubcard tak zatiaľ v tomto roku za svoje nákupy dostali späť viac ako 7 miliónov eur. Priemerná hodnota poukážky v júnovom vyúčtovaní je 4,52 eura. "Prehľadný systém Clubcard je najpopulárnejšou vernostnou kartou na Slovensku. Veľkej obľube sa teší aj v iných krajinách, kde Tesco pôsobí. Zákazníci oceňujú, že Clubcard im pomáha v súčasnej ekonomicky náročnej dobe nielen šetriť peniaze pri nakupovaní, ale poskytuje im špeciálne výhody a zľavy, ktoré by inak nezískali. Aj rok 2013 bude plný noviniek," uviedol Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco na Slovensku. Zákazníci s Clubcard sa podľa neho môžu tešiť na množstvo zaujímavých ponúk a viac produktových zľavových kupónov vo vyúčtovaní vyberaných presne podľa individuálnych potrieb jednotlivých zákazníkov a podľa ich nákupných preferencií.

Stále obľúbeným medzi zákazníkmi najmä severných častí Slovenska je projekt Zelené body – zákazník dostane extra body na svoju vernostnú kartu, ak si na nákup prinesie vlastnú nákupnú tašku alebo si kúpi výrobky či potraviny šetrné k životnému prostrediu. "Tento rok zákazníci na svoje karty nazbierali rekordných takmer 26 miliónov zelených bodov. Pomáhajú tak nielen šetriť životné prostredie, ale získavajú extra body na svoje Clubcard vyúčtovanie," dodal Peter Szabo.

Každý zákazník, ktorý sa zdarma zaregistruje do programu Clubcard priamo v predajni, dostane ihneď aktívnu kartu. Potom už len zbiera body pri každom nákupe prostredníctvom klubovej karty. Za každé jedno minuté euro získa majiteľ karty Clubcard jeden bod, ktorý sa vo vyúčtovaní premení na cent. Raz za štvrťrok každý majiteľ vernostnej karty Clubcard získa vyúčtovanie s informáciami o stave svojho bodového konta. Získané body sa mu premenia na poukážky, ktoré sa stávajú platidlom a zákazník ich môže využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesca, čo je jedinečná výhoda oproti konkurencii. Viac info na www.clubcard.sk.

Fakty o vernostnej karte Clubcard na Slovensku: - spoločnosť Tesco spustila vernostný systém Clubcard 21. septembra 2009 - počet aktívnych vernostných kariet Clubcard presiahol 1,2 milióna - vlani dostali majitelia vernostnej karty Clubcard za svoje nákupy späť 13,6 milióna eur vo forme peňažných poukážok - celkovo majitelia vernostnej karty Clubcard dostali počas jej fungovania späť vyše 39,7 milióna eur za svoje nákupy - v historicky prvom štvrťročnom vyúčtovaní Clubcard koncom roku 2009 Tesco zákazníkom vrátilo zhruba milión eur, aktuálne štvrťročné sumy sa pohybujú nad tromi miliónmi eur

Kontakt: Katarína Šutarová ksutarova@agency-like.sk

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt zll

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring