Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 18. decembra 2023 10:30
OTS: Tomáš Myler preberá novú rolu Impact Directora McDonald’s pre Českú republiku, Slovensko a Ukrajinu
Bratislava 18. decembra (TASR/OTS) - Na pozíciu Impact Directora McDonald's prichádza Tomáš Myler, ktorý doteraz pôsobil v spoločnosti Lidl. V McDonald's povedie tím internej a externej komunikácie a zodpovedný bude aj za public affairs či témy ako je udržateľnosť alebo diverzita.
Tomáš Myler ako nový Impact Director spoločnosti McDonald's zastreší témy udržateľnosti, ESG, vonkajších záležitostí, DEI a ďalšie pre Českú republiku, Slovensko a Ukrajinu. V rámci svojej novej pozície sa chce sústrediť na konsolidáciu všetkých troch trhov, v ktorej vidí veľký potenciál, ale aj na posilnenie externej komunikácie, zintenzívnenie komunikácie udržateľných krokov spoločnosti, nastavenie ESG stratégie a reportingu aj filantropiu. „McDonald's je jedna z najznámejších a najsilnejších značiek na svete, vnímam jej silný potenciál pre rozvoj na českom, slovenskom a ukrajinskom trhu. Zároveň je to dynamická spoločnosť so zameraním na zákaznícku skúsenosť, kvalitné produkty a silnú orientáciu na zamestnancov,“ hovorí Tomáš Myler. „Dôraz budem klásť najmä na posilnenie vnímania McDonald’s ako značky, ktorá pozitívne ovplyvňuje komunity. Rovnako sa chcem podieľať na zlepšovaní našej firemnej kultúry a posilniť náš imidž renomovaného zamestnávateľa. Zameriam sa však aj na zlepšenie environmentálneho profilu našej spoločnosti, formulovanie stratégie pre klimatické záväzky na trhu a vytvorenie komplexnej stratégie a infraštruktúry odpadového hospodárstva,“ dodáva.
Tomáš Myler pôsobí v oblasti komunikácie a marketingu už 12 rokov, z toho posledné 4 roky zastával v spoločnosti Lidl Česká republika pozíciu riaditeľa komunikácie. V rámci tohto pôsobenia sa zameriaval na posilnenie transparentnej komunikácie a expanznej stratégie, vrátane otvorenia jedného z najväčších logistických centier spoločnosti, udržateľnosť a ESG témy či posilnenie vnímania spoločnosti ako najviac udržateľného reťazca v Českej republike. V tejto oblasti predstavil napríklad pilotný program na zálohovanie PET fliaš a plechoviek, nový projekt Lidl les alebo v rámci podpory zdravého stravovania pre deti spoluprácu s českou iniciatívou Skutečně zdravá škola.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.