Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 8. novembra 2023 10:22
OTS: TÜV Rheinland udelila certifikát uhlíkovej stopy laserovému televízoru od Hisense
Čching-Tao 8. novembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, globálna korporácia vyrábajúca spotrebnú elektroniku a spotrebiče, získala pre svoj laserový televízor PL1 overenie uhlíkovej stopy od TÜV Rheinland, popredného svetového poskytovateľa technických služieb. Táto certifikácia bola udelená v súlade s normou ISO 14067:2018.
Hisense vytvorila hranicu pre započítavanie uhlíkovej stopy výrobku (PCF), ktorá zahŕňala fázy získavania a predbežnej úpravy surovín, výroby, distribúcie, používania a recyklácie odpadu.
Vyvinuli ju v súlade s najnovšími medzinárodnými normami pre uhlíkovú stopu, pričom TÜV Rheinland pomohla spoločnosti Hisense pri výpočte a certifikácii uhlíkovej stopy výrobku PL1 počas celého životného cyklu.
Vďaka analýze emisií uhlíka v rôznych fázach životného cyklu výrobku môže spoločnosť Hisense intuitívnejšie identifikovať „krízové časti" s vysokými emisiami v rámci celkového životného cyklu a preskúmať vplyv každej fázy na životné prostredie z pohľadu výrobku, aby bolo možné efektívnejšie pripraviť plány optimalizácie výrobku pri hodnotení energetického manažmentu, analýzy životného cyklu, surovín a riadenia dodávateľského reťazca.
Laserový televízor PL1, označovaný aj ako Smart Laser Cinema, spĺňa rastúci dopyt po prispôsobivosti pri poskytovaní rôznych zážitkov z domáceho kina. Je vybavený priekopníckou laserovou technológiou X-Fusion, ktorá využíva presný zdroj na zabezpečenie ostrejšieho obrazu a ponúka všestrannosť veľkosti obrazu od 80 do 120 palcov, ako aj možnosť, aby si zákazníci vybrali preferovanú obrazovku s pohodlným a pohlcujúcim zážitkom z domáceho kina.
Výsledok PCF pre laserový televízor PL1 od Hisense vypovedá o vynikajúcej kvalite. Uvažovali sme a vypočítali sme všetky primárne materiály s „údajmi špecifickými pre spoločnosť" a modelovali sme ich jednotlivo. Na základe výpočtu elektrických a elektronických výrobkov podľa smernice o odpade z elektrických a elektronických zariadení majú výrobky radu PL1 tiež mieru obnoviteľného využitia výrobkov 91,2 %.
Vďaka inovatívnym výrobkom a udržateľným technológiám chce Hisense urobiť svet ekologickejším a zároveň ponúkať svojim zákazníkom výrobky najvyššej kvality. Hisense spustí koncoročnú kampaň 2023 pred Čiernym piatkom v očakávaní blížiacej sa vianočnej sezóny a online aj offline ponúkne špeciálne zľavy na svoje vysokokvalitné výrobky zo všetkých kategórií.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podnikanie spoločnosti Hisense zahŕňa multimediálne produkty (so zameraním na smart televízory), domáce spotrebiče a inteligentné informácie v oblasti IT. Spoločnosť Hisense sa v poslednom čase rýchlo rozrástla a v súčasnosti pôsobí vo viac ako 160 krajinách.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2268908/image.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2268598/The_PL1_Laser_TV.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.