Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 8. októbra 2012 15:32
Bratislava 8. októbra (TASR-OTS) - Spoločnosť Unilever vyvinula nový, inovatívny spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label. Vďaka novému prístupu k jeho spracovaniu získal čaj Lipton Yellow Label ešte bohatšiu arómu a plnšiu chuť.
Značka Lipton vyvinula nový spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label, pozmenilo sa zloženie, čím získal čaj bohatšiu arómu a plnšiu chuť. Zmena spočíva v inovatívnom prístupe spracovania čajových lístkov, ktorý umožňuje zachytiť čo najviac čajovej chuti a vône. Čaj Lipton Yellow Label teraz obsahuje 98% čierneho čaju a 2% esencie. Esenciu tvorí prírodný extrakt, ktorý sa získava lisovaním čerstvých vysokokvalitných čajových lístkov. Ich spracovanie začína iba niekoľko hodín po zbere. Celý tento proces sa realizuje v priebehu 24 hodín, čím si Lipton Yellow Label zachováva dokonalú čerstvosť od momentu zberu čajových lístkov z plantáží, až po hotový výrobok, z ktorého si môžete pripraviť chutný čaj.
Nový Lipton Yellow Label sa tak stal čajom, ktorý využíva všetok potenciál čajových lístkov, výsledkom čoho je šálka s ešte bohatšou arómou a plnšou chuťou.
Lipton Yellow Label je najznámejším čiernym čajom značky Lipton. Mieša sa z viac ako 30 rôznych druhov čajov a je najpredávanejším čajom na svete. Čaj Lipton Yellow Label sa predáva od roku 1890, išlo o prvý výrobok, ktorý začal sir Thomas Lipton, zakladateľ spoločnosti Lipton, dovážať z Cejlónu do Európy. Dnes sa tento čaj predáva vo viac ako 120 krajinách sveta.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt jk