Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 15. septembra 2012 12:00
COLOGNE, Nemecko, 18. septembra/PRNewswire/ (TASR-OTS) - Po úspechu pilotného projektu K Town v Göttingene otvorila 14. septembra spoločnosť Karstadt druhú predajňu K Town v Cologni. Táto nová koncepcia obchodu tvorí kľúčovú časť stratégie "Karstadt 2015". K Town prispeje k modernizácii a odlíšeniu spoločnosti Karstadt.
"S našou trendovou koncepciou K Town zameranou na životný štýl chceme osloviť úplne nových, moderných zákazníkov s veľmi mladým spôsobom života. Pilotný projekt K Town v Göttingene sa stretol s vynikajúcim ohlasom u zákazníkov a dodávateľov a teraz, po roku vzrušujúcich skúseností, je pripravený vstúpiť na trh. Preto nastal čas naplno uplatniť tento pilotný projekt a začať s expanziou K Town," povedal André Maeder, hlavný manažér maloobchodného predaja v spoločnosti Karstadt.
Koncepcia K Town kombinuje príťažlivé, trendové značky v oblasti módy, obuvi a doplnkov s trendovou a modernou atmosférou. Na rozdiel od Göttingenu nie je K Town v Cologni samostatnou predajňou, ale s rozlohou 2000 štvorcových metrov je začlenená do prízemia obchodného domu spoločnosti Karstadt v Cologni. "Spoločnosť Karstadt má veľký potenciál v oblasti modernej, mladej a trendovej módy a tento fenomén budeme využívať na rôznych úrovniach – pri nových predajniach a zmenách existujúcich predajní," hovorí André Maeder. "Je neuveriteľné, čo sa dá z obchodného domu urobiť."
Dizajn K TOWN v Cologni je pozostatkom modernej umeleckej galérie s plátnami, svetlami pod viac než 5 metrov vysokým stropom a výstavnými stánkami, ktoré pripomínajú umelecké diela, pričom všetko spolu navodzuje jedinečnú atmosféru. Srdcom predajne je priestor s pohovkami, kde si môžu zákazníci oddýchnuť so štýlovými nápojmi a občerstvením. Touch pady zabudované v stolíkoch ponúkajú zákazníkom počas prestávky v nakupovaní multimediálnu zábavu.
"Náš pilotný projekt K Town v Göttingene jasne ukázal, že zákazníci k nám prichádzajú nielen nakupovať produkty, ale aj preto, aby si vychutnali nákupnú skúsenosť. Splnenie tohto želania je našou najvyššou prioritou a K Town je veľmi dôležitým krokom, aby k tomu došlo," hovorí André Maeder.
Dámske módne značky v K TOWN v Cologni zahŕňajú Desigual, Mavi, One Green Elephant a modernú škandinávsku značku Gestuz. Muži si môžu vybrať spomedzi značiek ako sú G-Star, Blend, Scotch & Soda a Superdry. Oblasť obuvi odráža najnovšie trendy od spoločností Lacoste, Camper, UGG a iných vynikajúcich značiek a nakoniec zákazníci môžu nájsť k svojmu novému oblečeniu aj výborné doplnky značiek Pieces, Liebeskind alebo George, Gina & Lucy.
Prvá predajňa K TOWN bola otvorená ako pilotný projekt v Göttingene v septembri 2011. V decembri 2011 jej časopis TM udelil ocenenie "Predajňa mesiaca" a bola nominovaná aj na ocenenie "Výročná cena pre medzinárodný obchodný dom" (International Department Store of the Year Award) od Retail Week.
Kontakt: Karstadt Corporate Communication presse@karstadt.de +49(0)201-727-2030 Zdroj: Karstadt Warenhaus GmbH
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt vs