Kampaň OZ chce poukázať na dôležitosť vzťahov pri ukončovaní bezdomovectva

dnes 11:46
Bratislava 12. decembra (TASR) - Vianočná kampaň "Sadnime si ako ľudia" otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú. Jej hlavnou myšlienkou je ukázať, že za každým predajcom časopisu Nota Bene stojí človek so svojím príbehom, záujmami, túžbami a snahou začať odznova, stačí si len prisadnúť. Občianske združenie (OZ) Proti prúdu, ktoré je organizátorom kampane, chce tiež poukázať na dôležitosť vzťahov a kontaktov pri ukončovaní bezdomovectva. S odvolaním sa na výskumy, až 77 percent ľudí bez domova trpí podľa OZ problémom osamelosti, čo je trojnásobne viac ako pri bežnej populácii. "Čím sa cíti človek bez domova osamelejší, tým má väčšiu psychickú bariéru požiadať o pomoc, čo môže mať pre neho až fatálne následky," hovorí Nina Beňová z OZ Proti prúdu. Pri vybraných predajcoch v Bratislave uvidia ľudia špeciálne stoličky s nápisom "Sadnime si ako ľudia", ktoré ich pozývajú, aby si na chvíľu prisadli, oddýchli a podebatovali a pritom zistili, či si "sadnú" aj po ľudskej stránke. luf mia
Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring