Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. decembra 2024 9:14
OTS: Hisense zaznamenal na Black Friday v zahraničí rekordné tržby s prudkým nárastom veľkoplošných TV a inovácií pre inteligentnú domácnosť
Qingdao 17. december (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, preukázala počas obdobia Black Friday svoje globálne vedúce postavenie v oblasti spotrebnej elektroniky rekordnými predajmi. Výsledky spoločnosti podčiarkujú jej dominanciu v segmente televízorov s veľkou obrazovkou a zvýrazňujú rastúci dopyt po jej špičkových inováciách pre inteligentnú domácnosť.
Dominancia Hisense na globálnom televíznom trhu sa počas Black Friday piatku ešte viac upevnila s rekordnými tržbami na kľúčových trhoch. Úspech spoločnosti podporilo jej zameranie na prémiové televízory s veľkou obrazovkou, najmä 100-palcové. Austrália zaznamenala 106-percentný nárast predaja, zatiaľ čo v Južnej Afrike sa Hisense umiestnil na najvyššej priečke v podiele na hodnote medzi hlavnými kanálmi vrátane MAKRO, OKF a HIFI. Nemecko zaznamenalo ohromujúci 220 % medziročný rast, pričom Hisense si zaistil prvú pozíciu v obchode Amazon. Správa Circana odhalila, že v USA dosiahol Hisense pozoruhodný 94 % medziročný nárast tržieb a predal 490 000 kusov.
Hisense dosiahol v segmente veľkoplošných televízorov výrazný pokrok. Spojené kráľovstvo zaznamenalo výrazné zlepšenie v dopyte po ultraveľkých televízoroch a technológii MiniLED. Mexiko zažilo prudký vzostup v segmente veľkoplošných a špičkových produktov, pričom MiniLED TV a 85-palcové televízory zaznamenali výrazný rast. Spojené štáty americké boli svedkami ohromujúceho nárastu predaja 100-palcových televízorov o 7 504 %, zatiaľ čo Taliansko zaznamenalo prelom v segmentoch strednej až vyššej kategórie a veľkých obrazoviek, s nárastom predaja MiniLED televízorov o 244 %.
Veľký úspech zaznamenal aj záväzok spoločnosti Hisense zlepšiť životný štýl spotrebiteľov prostredníctvom riešení pre inteligentnú domácnosť. Jedným z výnimočných modelov je BCD-522, ktorý ponúka inteligentný režim Wi-Fi a používateľom umožňuje ovládať nastavenie teploty chladničky na diaľku prostredníctvom aplikácie ConnectLife. Vďaka systému zásob potravín môžu používatelia sledovať a spravovať potraviny, nastavovať dátumy spotreby, dostávať upozornenia, a tak inteligentne spravovať svoju kuchyňu.
Tento inovatívny prístup zarezonoval u medzinárodných spotrebiteľov. V Nemecku dosiahol Hisense v predaji chladničiek rekordný týždeň, pričom značný podiel na trhu získali prémiové modely. Francúzsko zaznamenalo výrazný rast v prémiovom segmente, pričom BCD-522 sa v Spojenom kráľovstve úplne vypredal, zatiaľ čo vo Francúzsku sa predaj BCD-522 medziročne zvýšil o 176 %.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense v roku 2023 aj v 1. a 3. štvrťroku 2024 umiestnil na celosvetovom 1. mieste v dodávkach 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.