OTS: Hisense zaznamenal na Black Friday v zahraničí ...

TASR, 17. decembra 2024 9:14

OTS: Hisense zaznamenal na Black Friday v zahraničí rekordné tržby s prudkým nárastom veľkoplošných TV a inovácií pre inteligentnú domácnosť

Qingdao 17. december (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, preukázala počas obdobia Black Friday svoje globálne vedúce postavenie v oblasti spotrebnej elektroniky rekordnými predajmi. Výsledky spoločnosti podčiarkujú jej dominanciu v segmente televízorov s veľkou obrazovkou a zvýrazňujú rastúci dopyt po jej špičkových inováciách pre inteligentnú domácnosť.

Dominancia Hisense na globálnom televíznom trhu sa počas Black Friday piatku ešte viac upevnila s rekordnými tržbami na kľúčových trhoch. Úspech spoločnosti podporilo jej zameranie na prémiové televízory s veľkou obrazovkou, najmä 100-palcové. Austrália zaznamenala 106-percentný nárast predaja, zatiaľ čo v Južnej Afrike sa Hisense umiestnil na najvyššej priečke v podiele na hodnote medzi hlavnými kanálmi vrátane MAKRO, OKF a HIFI. Nemecko zaznamenalo ohromujúci 220 % medziročný rast, pričom Hisense si zaistil prvú pozíciu v obchode Amazon. Správa Circana odhalila, že v USA dosiahol Hisense pozoruhodný 94 % medziročný nárast tržieb a predal 490 000 kusov.

Hisense dosiahol v segmente veľkoplošných televízorov výrazný pokrok. Spojené kráľovstvo zaznamenalo výrazné zlepšenie v dopyte po ultraveľkých televízoroch a technológii MiniLED. Mexiko zažilo prudký vzostup v segmente veľkoplošných a špičkových produktov, pričom MiniLED TV a 85-palcové televízory zaznamenali výrazný rast. Spojené štáty americké boli svedkami ohromujúceho nárastu predaja 100-palcových televízorov o 7 504 %, zatiaľ čo Taliansko zaznamenalo prelom v segmentoch strednej až vyššej kategórie a veľkých obrazoviek, s nárastom predaja MiniLED televízorov o 244 %.

Veľký úspech zaznamenal aj záväzok spoločnosti Hisense zlepšiť životný štýl spotrebiteľov prostredníctvom riešení pre inteligentnú domácnosť. Jedným z výnimočných modelov je BCD-522, ktorý ponúka inteligentný režim Wi-Fi a používateľom umožňuje ovládať nastavenie teploty chladničky na diaľku prostredníctvom aplikácie ConnectLife. Vďaka systému zásob potravín môžu používatelia sledovať a spravovať potraviny, nastavovať dátumy spotreby, dostávať upozornenia, a tak inteligentne spravovať svoju kuchyňu.

Tento inovatívny prístup zarezonoval u medzinárodných spotrebiteľov. V Nemecku dosiahol Hisense v predaji chladničiek rekordný týždeň, pričom značný podiel na trhu získali prémiové modely. Francúzsko zaznamenalo výrazný rast v prémiovom segmente, pričom BCD-522 sa v Spojenom kráľovstve úplne vypredal, zatiaľ čo vo Francúzsku sa predaj BCD-522 medziročne zvýšil o 176 %.

O spoločnosti Hisense

Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Podľa spoločnosti Omdia sa Hisense v roku 2023 aj v 1. a 3. štvrťroku 2024 umiestnil na celosvetovom 1. mieste v dodávkach 100-palcových televízorov. Spoločnosť sa rýchlo rozšírila a pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na multimediálny tovar, domáce spotrebiče a inteligentné IT informácie.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring